چهارشنبه، 16 فروردین 1402 - 16:30

با هدف ارائه خدمات شایسته به مادران؛

اتاق مادر و کودک در نهمین جشنواره لاله‌ها ایجاد شد

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با هدف ارائه خدمات شایسته به مادران، غرفه مادر و کودک در نهمین جشنواره لاله‌های کرج برای رفاه حال مادرانی که به صورت ضروری نیاز به تمیزکردن و شیردهی نوزادان و کودکانشان دارند در نظر گرفته شده است.

کرج. امید بانوان؛ «علیرضا عاقلی» اظهار کرد: غرفه مادر و کودک از اقدامات رفاهی مدیریت شهری کرج در نهمین جشنواره لاله‌های این شهر برای رفاه حال مادرانی در نظر گرفته شده که به صورت ضروری به تمیزکردن و شیردهی نوزادان و کودکانشان نیاز پیدا می‌کنند.

 وی افزود: مجموعه مدیریت شهری کرج در سال جدید با هدف ارائه خدمات به مادران، کودکان، افراد سالمند و زنان باردار دو پارک موضوعی و تخصصی مادر و کودک را در حال احداث دارد.

 عاقلی ادامه داد، نخستین بوستان مادر و کودک کرج در منطقه ۶ با مساحت چهار هزار و ۶۰۰ مترمربع و پارک موضوعی دوستدار کودک با محوریت تقویت قوای جسمانی و حرکتی، تقویت قوای ادراکی و شناختی و تقویت قوه خلاقیت کودکان در زمین خالی شمال شرقی پارک نبوت جانمایی شده و عملیات عمرانی و اجرایی آن درحال انجام است.

 سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: در شرایطی که فضاهای شهری برای حضور گروه‌های مختلف جامعه از جمله بانوان و کودکان با کمبودها و نواقصی مواجه می‌باشد، این سازمان می‌کوشد در راستای حل مشکلات و کاستی‌های موجود برای ایجاد شهری امن، خلاق و سرزنده و شایسته کودکان گام بردارد.


کدخبر: 13258


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise