پنجشنبه، 17 فروردین 1402 - 12:26

با حضور مشاور استاندار البرز برگزار شد؛

اولین نشست مشترک مشاوران امور زنان و خانواده فرمانداری‌ها و روسای کار گروه‌های شورای اندیشه‌ورز

نخستین نشست مشترک مشاوران امور زنان و خانواده فرمانداری‌ها و روسای کار گروه‌های هفتگانه ذیل شورای اندیشه‌ورز در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز برگزار شد.

البرز. امید بانوان؛ «معصومه آقایی» مشاور استاندار البرز در اولین نشست با مشاوران امور زنان و خانواده فرمانداری‌ها و روسای کارگروه‌های هفتگانه اظهار داشت: این نشست با هدف تبیین، ابلاغ و تشکیل هیات اندیشه‌ورز در شهرستان‌ها و تبیین نقشه راه کار گروه‌های هفتگانه جهت تشکیل در شهرستان‌ها و تشریح و ابلاغ برنامه‌های فصلی و سالیانه در سال جاری برگزار گردید.

وی در تشریح این کارگروه‌ها ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت نخبگان و متخصصان اقدام به تشکیل شورای اندیشه ورز نمودیم و سپس در قالب کار گروه‌های هفتگانه مرتبط با حوزه زنان و خانواده، نسبت به پیشبرد اهداف اقدام خواهیم نمود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: تشکیل شورای اندیشه‌ورز با هدف مشارکت در تعیین سیاست‌ها و راهبردها، مشارکت در تعیین اولویت‌ها و بررسی طرح‌های پیشنهادیِ کار گروه‌ها، شروع به فعالیت کرده است و امید است با همکاری کلیه مدیران مرتبط و با استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی نقش به‌سزایی در تحقق اهداف حوزه زنان و خانواده داشته باشیم.

گفتنی است جمعیت، کسب و کار پایدار، الگوی سوم زن، حقوق و مسئولیت‌های بانوان، تحکیم خانواده، زیست عفیفانه و نشاط اجتماعی، کار گروه‌های ذیل شورای اندیشه‌ورز می‌باشد.

کدخبر: 13283


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise