پنجشنبه، 17 فروردین 1402 - 16:00

جشنواره نوروزگاه کاخ مروارید کرج به ایستگاه پایانی رسید

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به استقبال پرشور گردشگران از جشنواره نوروزگاه و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی امسال که در محوطه کاخ مروارید مهرشهر برگزار شد، از پایان این جشنواره خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «یحیی دارایی» با اعلام این خبر گفت: امسال همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، جشنواره نوروزگاه با برگزاری آیین‌های نوروزی و همچنین دایر بودن نمایشگاه صنایع دستی و سوغات اقوام به عنوان بهار عبادت تا 13 فروردین برپا بود که روزانه تعداد قابل توجهی گردشگر از آن بازدید کردند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه گردشگران و شهروندان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، افزود: حدود ۶۰ غرفه صنایع دستی، سوغات به همراه سیاه چادر اقوام در این جشنواره برپا بود و هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی به ارائه محصولات صنایع دستی خود پرداختند.

دارایی ادامه داد: از طرفی برنامه‌های متنوع و کاروان شادی نوروزی با اجراهای آیینی اقوام و نوروزی در جشنواره حضور داشتند. همچنین محوطه فضای سبز کاخ مروارید با دارا بودن دریاچه زیبا و قایق باعث جذب گردشگران بسیاری بود.

 

کدخبر: 13284


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise