یکشنبه، 20 فروردین 1402 - 20:53

تبدیل روز فرهنگی کرج به هفته

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ۲۱ فروردین ماه روز فرهنگی کرج گفت: در تلاش هستیم تا این مناسبت به هفته فرهنگی کرج تبدیل شود.

کرج. امید بانوان؛ «مریم قهرمانی» اظهار داشت: با توجه به سکونت اقوام مختلف ایرانی در کرج، باید برنامه‌های متنوع، جامع و دربرگیرنده تمام اقوام کشور در محله‌های این کلانشهر برپا شود.

قهرمانی افزود: برپایی برنامه‌های فرهنگی و سنتی نقش موثری در ایجاد اتحاد و همدلی بین اقوام ایرانی دارد ضمن آنکه موجب حفظ آداب و رسوم اقوام خواهد شد.

ضرورت اجرای پروژه های عمرانی متناسب با خواست مردم

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای برخی پروژه‌های عمرانی مانند ساخت همزمان ۲ تقاطع غیر همسطح در بلوار موذن و میدان جمهوری کرج سبب افزایش بار ترافیکی و نارضایتی مردم می‌شود، گفت: انتظار می‌رود مدیریت شهری در کنار آسیب‌شناسی و توجه به پیوست فرهنگی و اقتصادی پروژه‌ها به موضوعات اجتماعی نیز نگاه کارشناسانه داشته باشد.

قهرمانی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی باید بنا به درخواست و نیاز شهروندان پیش برود تا نارضایتی ایجاد نشود.


جشنواره لاله‌ها هزاران گردشگر را به البرز کشاند

عضو شورای شهر کرج اعلام کرد: جذابیت هنری و طبیعی نهمین جشنواره لاله‌های کرج موجب ورود صدها گردشگر از استان‌های همجوار البرز به پارک شهید چمران این کلانشهر شده است.

وی افزود: اکنون این جشنواره به عنوان نماد کلانشهر کرج شناخته می‌شود و تلاش‌ها براین است تا در سال‌های آینده افزون بر پارک شهید چمران در ابعاد کوچکتر در محله‌های کرج برپا شود.

وی ادامه داد: تلفیق هنر با کاشت گل‌های لاله در بوستان شهید چمران کرج موجب شد تا نهمین جشنواره لاله‌ها مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

قهرمانی بیان کرد: برپایی این جشنواره به همراه اجرای برنامه‌های جنبی نقش موثری در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان البرز و تبدیل این استان به مقصد گردشگری دارد.

نهمین جشنواره لاله‌های کرج از دهم فروردین ماه توسط شهرداری کرج در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج آغاز به کار کرده و تا اواخر فروردین ماه ادامه دارد.

 

کدخبر: 13328


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise