دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402 - 10:53

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز خبر داد؛

مهلت شرکت در رویداد «جایزه ملی جوانی جمعیت» تا 15 اردیبهشت تمدید شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان اینکه مهلت شرکت در رویداد «جایزه ملی جوانی جمعیت» تا 15 اردیبهشت تمدید شده است، گفت: از 21 برگزیده این رویداد در استان البرز نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

البرز. امیدبانوان؛ دومین جلسه تبیین شرایط  برگزاری رویداد «جایزه ملی جوانی جمعیت»  با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ، اعضای ستادی و هیئت داوران این رویداد عصر یکشنبه. دهم اردیبهشت. برگزار و احکام اعضای ستاد اجرایی برگزاری این رویداد تقدیم شد.

در ادامه جلسات تشریح اقدامات انجام شده در زمینه رویداد «جایزه ملی جوانی جمعیت» دومین نشست هم‌اندیشی اعضا در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار و تصمیمات مهمی در زمینه برگزاری هرچه بهتر این رویداد اتخاذ شد.

«معصومه آقایی» مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ضمن استماع گزارش هریک از اعضای ستاد اجرایی، هیئت داوران این رویداد را معرفی و شرح وظایف و چگونگی شرایط داوری را تشریح کرد.

مشاور استاندار البرز در ادامه با بیان این مهم که هدف از این رویداد علاوه بر تحقق هدف این طرح، آسیب‌شناسی و ارزیابی عملکرد ستاد در اجرای کار تیمی در  اشل استانی و کشوری است، گفت: خوشبختانه تا کنون 30 دستگاه اجرایی گزارش مکتوب خود را در این زمینه ارائه کرده‌اند که امید است با تمدید مهلت شرکت در این رویداد شاهد مشارکت  و تنوع بیشتر شرکت کنندگان باشیم.

وی با بیان اینکه این رویداد در البرز بومی‌سازی می‌شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا علاوه بر معرفی برگزیدگان این رویداد به ستاد کشوری با همکاری استانداری البرز و وزارت ورزش و جوانان در استان البرز نیز تجلیل شایسته‌ای از 21 منتخب این رویداد داشته باشیم.

آقایی با بیان اینکه این رویداد برای اولین بار در کشور و همزمان در سراسر استان‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز به عنوان دبیر اجرایی این برنامه در استان در تلاش است ضمن برگزاری این رویداد در بهترین کمیت و کیفیت، به وظیفه ذاتی خود یعنی تقویت فرهنگ بنیان خانواده نیز بپردازد که قطعا جریان‌سازی درست این رویداد این هدف مقدس و مهم را نیز پوشش خواهد داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در پایان ضمن تاکید بر تمدید مهلت شرکت در این رویداد از آحاد مختلف مردم خواست سهم و دین خود را در جوانی کشور ادا کرده و با نشر بنر تبلیغاتی آن در فضای مجازی و جریان‌سازی این رویداد مهم نقش پررنگ‌تری در تغییر سرنوشت جوانی کشور ایفا کنند.

گفتنی است این رویداد با هدف رشد ازدواج و فرزندآوری در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود که در هر بخش 3 نفر و در مجموع 21 نفر به عنوان برگزیدگان استانی معرفی خواهند شد.

 

 

 

کدخبر: 13582

خبرنگار: تیلدا حسینی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise