دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402 - 20:30

مریم قهرمانی صارم:

هیچ مقابله‌ای با ساخت و ساز غیرمجاز در مدیریت شهری کرج نیست

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: هیچ گونه مقابله‌ای با ساخت و ساز غیر مجاز در مدیریت شهری صورت نمی‌پذیرد و عده‌ای در مناطق از این موضوع سوء استفاده می‌کنند.

 کرج. امیدبانوان؛ «مریم قهرمانی صارم» در نطق پیش از دستور یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز که به صورت گسترده در حال انجام است، اظهارداشت: طبق سنوات گذشته فیلم و مستندات کلی در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز در چند منطقه تهیه شده است که این ساخت و سازها به صورت مشخص در حال انجام است.

 رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: هیچ گونه مقابله‌ای با ساخت و ساز غیر مجاز در مدیریت شهری صورت نمی‌پذیرد و یک عده‌ای در مناطق از این موضوع سوء استفاده می‌کنند که اطلاعاتی از طریق شهروندان به اعضاء شورا که کاملا مستند است، ارائه می‌شود. در این راستا از شهردار درخواست می‌شود که پیگیری‌های ویژه را انجام دهد.

 قهرمانی صارم در بخش دیگری از سخنانش در خصوص موضوعات زیست محیطی و پیرامون آن بیان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از اطراف جاده حلقه دره  مشاهده شد بر اثر بی‌توجهی عوامل و نبود توری و حفاظ روی زباله‌ها بر روی سیم تریلرهای حمل و نقل و جابه‌جایی نادرست زباله و کنترل نکردن از طرف سازمان پسماند که عمداتا از طریق شهرهای اقماری نیز به حلقه دره تردد دارند، کلیه زباله‌ها پراکنده شده و عملا مزرعه‌ای مملو از پلاستیک  ایجاد شده است که جزء پسماندهای تجزیه‌ناپذیر محسوب شده و آسیب‌های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می‌کند.

 وی تاکید کرد:ایرادات در  باسکول‌های توزین در حلقه دره و باسکول‌های سکوهای انتقال کاملا مشهود است و به علت نبود باسکول‌های دو طرفه خطاهای زیادی در موضوع توزین صورت می‌پذیرد. پیشنهاد دارم که در اولین فرصت بازدیدی از حوزه پسماند و سازمان مدیریت پسماند به همراه بنده صورت پذیرد.

کدخبر: 13764


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise