شنبه، 30 اردیبهشت 1402 - 09:28

میزان کاهش مصرف برق، مبنای دریافت پاداش مشترکان برق خانگی

سخنگوی صنعت برق گفت: مبنای دریافت پاداش مشترکان خانگی، میزان کاهش مصرف برق مشترک نسبت به مدت مشابه دوره گذشته است و همه مشترکان نیز می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

 اقتصاد. امیدبانوان؛ شرکت مدیریت شبکه برق ایران، «مصطفی رجبی مشهدی» اظهار داشت: امسال وزارت نیرو در تابستان پیش رو باهدف تأمین برق پایدار و مطمئن برای آحاد مردم کشور، در کنار ۱۴۰ اقدام عملیاتی، طرح کاهش مصرف برق خانگی را نیز از ابتدای خرداد تا انتهای شهریور اجرا خواهد کرد.

 

 سخنگوی صنعت برق با تأکید بر اینکه امسال طرح پاداش کاهش مصرف برق خانگی نسبت به سال گذشته وسیع‌تر است، خاطرنشان‌کردن: میزان پاداش در نظر گرفته شده بسته به میزان مصرف برق مشترکان متفاوت است و مشترکانی که میزان مصرف خود را کاهش دهند تا ۲ هزار تومان مشمول پاداش می‌شوند؛ البته هر چه میزان کاهش مصرف بیشتر باشد رقم دریافت پاداش هم به‌ازای هر کیلووات‌ساعت برق نیز بیشتر خواهد شد.

 

 مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تأکید کرد: در مناطق عادی و بر اساس الگوی مصرف ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه اگر مشترکی از دور کند کولر آبی استفاده کند، نه فقط تا ۵۰ درصد از مصرف برقش کاسته می‌شود، بلکه صورت‌حساب برق مصرفی‌اش نیز کاهش می‌یابد و همچنین موفق به دریافت پاداش نیز خواهد شد.

 

کدخبر: 13826


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise