یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402 - 11:42

رئیس شورای زنان و خانواده مطرح کرد؛

سیاست‌هایی برای حمایت از زن و خانواده در فضای مجازی تصویب شد

رئیس شورای زنان و خانواده اعلام کرد که سیاست‌هایی را برای حمایت از زن، کودک و خانواده در فضای مجازی تصویب کرده‌ایم.

 سیاست. امیدبانوان؛ برگرفته از مهر، «کبری خزعلی»، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در همایش «زن و خانواده با رویکرد جهاد تبیین» با اشاره به تدوین و تصویب اسنادی در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای همه مسائل مهم کشور به‌ویژه جمعیت، عفاف و حجاب، فرهنگ، خانواده، تحصیلات عالی و تحقیقات، ورزش، اوقات فراغت و اشتغال و مسائل دیگر گفت: این اسناد همه مسائل و نیازهای زنان را مورد بررسی و توجه قرار داده است که اگر به‌درستی اجرا شود بسیاری از مسائل کنونی ما رفع می‌شود اما نیاز به مطالبه، اجرا نظارت مردمی دارد.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده گفت: دشمن در جبهه فرهنگی با سلاح فضای مجازی سعی دارد در دل نظام سرباز تربیت کند. اما با همت جوانان آزاده این تهدید به فرصتی بی‌نظیر تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: دشمنی که دیروز در میدان‌های نبرد نظامی نتوانست با ما مقابله کند در جبهه فرهنگی و با سلاح فضای مجازی سعی دارد در دل نظام سربازگیری و جذب نیرو کند، اما با همت جوانان آزاده و طراحی و برنامه‌ریزی علمی آن را خنثی می‌کنیم.

وی افزود: برای ساماندهی اینترنت ملی و فضای مجازی حرکت‌های خوبی شکل‌گرفته است که نیاز به تکمیل دارد و ما در حمایت از زن کودک و خانواده در فضای مجازی سیاست‌هایی را تصویب کرده‌ایم که ان‌شاءالله طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در تعامل با شورای‌عالی فضای مجازی محقق خواهد شد و این تهدید به فرصتی بی‌نظیر تبدیل خواهد شد. ولی تاکنون آن طور که بایدوشاید از فضای مجازی برای نشر فرهنگ و دین و  آموزش احکام استفاده نکرده‌ایم.

کدخبر: 13839


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise