یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402 - 14:17

آرزوی کودکان بیمار «بنیاد دستان مهربان» در «ایران مال» برآورده شد

به همت خیرین نیک اندیش بنیاد دستان مهربان آرزوی 20کودک بیمار تحت پوشش، در مراسمی باشکوه با حضور پرشور مردم در باغ ماهان ایران مال برآورده شد.

البرز. امیدبانوان؛ «سمیه سرمدی» مدیر روابط عمومی بنیاد «دستان مهربان» شعبه البرز؛ ضمن اعلام این خبر گفت: در این مراسم که روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت در باغ ماهان ایران مال برگزار شد، رویای 20 کودک بیمار تحت پوشش بنیاد «دستان مهربان» به تحقق پیوست.

سرمدی در تشریح جزئیات این مراسم فرهنگی- معنوی اظهار داشت: اجرای این برنامه را «مبینا نصیری» و «ابراهیم خان جانی» به عهده داشتند. همچنین عموافشین و خاله بهار با اجرای برنامه‌های متنوع، شادی را به کودکان حاضر در سالن هدیه دادند. گروه دف‌نوازان غزل نیز در کنار شعبده‌باز چیره دست آقای سایمون به هنرنمایی پرداختند. 

وی با بیان اینکه با شروع آیتم آرزوها، حال و هوای متفاوتی در مراسم حاکم شد، خاطرنشان کرد: تناقض عجیبی در دل‌ها رقم خورد، اشک و لبخند؛ غم و شادی توأمان در چهره حضار نمایان بود و کودکان یکی پس از دیگری آرزوهای‌شان را از دست فرشته‌ها دریافت و شوق وصف نشدنی در چشمان‌شان حلقه زده بود. 

سمیه سرمدی هدف از برگزاری این مراسم را افزایش روحیه کودکان بیمار و انگیزه مضاعف برای سپری کردن مسیر درمانی ایشان توسط مادرانشان اعلام کرد و گفت: بنیاد دستان مهربان در راستای رسالت ذاتی خویش در تلاش است توانایی ها و استعداد کودکان را شناسایی و مسیر دست یابی به آنهارا برایشان تسهیل نماید تا آینده درخشانی را برای تک تک کودکان رقم بزند.




کدخبر: 13844


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise