پنجشنبه، 04 خرداد 1402 - 10:57

حدادی نماینده مجلس:

تحقیق و تفحص از شهرهای جدید کشور به جد پیگیری می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی شهدای سوم خرداد که عصر چهارشنبه سوم خرداد در فاز 7 شهر مِهستان برگزار شد، گفت: تحقیق و تفحص از شهرهای جدید کشور با امضای بیش از 70 نماینده ثبت شده و در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

 ساوجبلاغ. امیدبانوان؛ «علی حدادی» ضمن تأکید بر تعیین تکلیف مسکن مهر و طرح ملی مسکن اظهار داشت: انتظار ما این است که اولاً مساکن مهر تعیین تکلیف شود، ثانیاً در مورد طرح مسکن ملی اقدام جدی صورت گیرد. یا از افراد پول نگیرند و وعده ندهند یا اقدام جدی و عاجل در این زمینه انجام دهند.

  وی با بیان اینکه شهر مهستان به توجه ویژه همه مسئولین نیازمند است، گفت: متأسفانه بسیاری از مسئولین در طی دوره خدمت خویش حتی 6 ماه یکبار هم به خودشان اجازه نمی‌دهند در شهرهای غرب استان حضور پیدا کنند. این دومین باری است که این موضوع را به‌طورجدی مطالبه می‌کنم و اگر به نتیجه نرسم و مشکلات در استان حل نشود، بنا بر وظیفه مطالبه‌گری خود به‌عنوان نماینده این مردم در نطق مجلس این موضوع را به‌صراحت پیگیری خواهم کرد.

حدادی در ادامه اظهار داشت: طی جلساتی که با مسئولین کشوری داشته‌ام مشکلات مردم این منطقه را در سطح ملی پیگیری کرده‌ام از جمله پیگیری دریافت مصوبه ماده 23 از سازمان برنامه‌وبودجه که به منزله ردیف بودجه و یکی از مطالبات جدی ما است و بدون آن کاری از پیش نمی‌رود. 

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در ادامه از نشست مشترکی با مسئولین شرکت عمران شهر جدید و اعضای شورای شهر و شهردار خبر داد و گفت: جلسات متعددی در سطح استانی و ملی داشته‌ایم. از شرکت عمران شهر جدید به‌طورجدی مطالبه داریم که امور را پیگیری کند.

  این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: تحقیق و تفحص از شهرهای جدید کشور ثبت شده و با امضای بیش از 70 نماینده مجلس در کمیسیون عمران در حال پیگیری است. مهم‌ترین هدف من از این امر پیگیری و رفع مشکلات شهر جدید مهستان است. چون از نظر قانونی به‌صورت شهرستانی و استانی این مشکلات قابل‌پیگیری نیست و باید به‌صورت کشوری انجام شود. محور اصلی بحث تحقیق و تفحص از شهرهای جدید بر این نکته استوار است که چرا و به چه علت زمین‌هایی که طی ده سال گذشته فروخته شده در جاهای دیگری که نشانی‌ها آن‌ها هم اخذ شده مصرف شده است.

 حدادی در پایان با بیان اینکه بهترین مردم را در شهر جدید مهستان داریم و وظیفه همه ما خدمت به آنان است، اظهار داشت: بار ما سنگین و مسئولیت ما روزبه‌روز سنگین‌تر شده است؛ اما امیدواریم وظایفی که در بحث قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای درست قوانین به عهده ما گذاشته شده است را به‌درستی انجام دهیم.

 




 

کدخبر: 13888

عکاس: نگار اصغری

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise