چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 18:13

معاون اجرایی رییس جمهور اعلام کرد؛

تأمین اعتبار 2 هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به البرز

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: از مجموع مصوبات سفر رییس جمهوری به استان البرز، ۲ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

البرز. امیدبانوان؛ معاون اجرایی رییس جمهور در سفر یک‌روزه خود به استان البرز ضمن بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی این استان از روند اجرای برخی پروژ‌های مهم نظیر کمربند شمالی و پروژه قطار شهری کرج آگاه شد.

 «محسن منصوری» روز سه‌شنبه نهم خرداد در بازدید از روند اجرایی پروژه قطار شهری کرج در ایستگاه چهارراه طالقانی اظهار داشت: برای تامین اعتبار در این زمینه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین در حاشیه بازدید از کنارگذر شمالی یادآور شد: در آینده نزدیک یک هزار و ۲۰۰ میلیارد اوراق به پروژه کنارگذر شمالی تزریق خواهد شد که این موضوع را به شخصه تضمین خواهم کرد.

منصوری ضمن اشاره به اعتبار ۶ هزار میلیارد تومانی برای کنار گذر شمالی کرج افزود: ۵۰ درصد این اعتبار توسط دولت، ۵۰ درصد از طریق شهرداری و بخش دیگر نیز از طریق ماده ۵۶ و تغییر کاربری فراهم خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهور همچنین این نوید را داد که در اسرع وقت مقدمات ماده ۲۳ ا انجام شود و افزود: این ماده پیش شرطِ لازم برای کمک‌ دولت به پروژه کنارگذر شمالی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد امضای قرارداد مشارکت در این پروژه توسط دولت خارج از نوبت صورت بگیرد.

 

 

کدخبر: 13940


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise