چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 22:11

آغاز عملیات احداث مجتمع خدمات جامع سلامت در محور کرج _کندوان

بخشدار آسارا از پیگیری و آغاز عملیات عمرانی احداث فاز اول مجتمع درمانی دهستان نسا این بخش خبر داد.

آسارا. امید بانوان؛ «سجاد خدری» در جریان بازدید از اجرای پروژه احداث مجتمع خدمات جامع سلامت دهستان نسا با اعلام این خبر افزود: فاز نخست عملیات عمرانی احداث این مجتمع در بخش آسارا پس از وقفه سه ساله با پیگیری‌های مستمر از صبح دوشنبه هشتم خرداد آغاز شد. 

وی افزود: این پروژه در مساحتی بالغ بر ٨۵۰ متر مربع و در ۲ فاز اجرایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در فاز اول طی ۹ ماه تکمیل و نهایی می‌گردد که طبق قول مساعد مجری پروژه تلاش می‌شود ظرف ۵ ماه آینده به اتمام برسد

بخشدار آسارا با اشاره به اینکه این اولین بار است در بخش آسارا مجتمع درمانی با ظرفیت ارائه خدمات بیمارستانی احداث می‌شود،گفت: این مجتمع علاوه بر اینکه جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، مسافران و گردشگران عبوری نیز از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

سجاد خدری همچنین در بازدید از اجرای این پروژه که با حضور رئیس مرکز بهداشت شرق کرج، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی البرز و نماینده شورای اسلامی بخش انجام شد، بر لزوم خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به روستاییان تاکید کرد و گفت: این پروژه با تاکیدات استاندار  و در راستای تحقق اهداف دولت مردمی، تکریم و ارائه خدمت مطلوب به اهالی شریف به انجام می‌رسد.

وی تاکید کرد: انتظار و تقاضا داریم در مسیر اجرایی شدن این طرح از مساعدت‌ها و همکاری‌های همه ادارات، نهادها و دستگاه‌ها بهره‌مند شویم.

کدخبر: 13944


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise