پنجشنبه، 01 تیر 1402 - 00:49

با امضای تفاهم‌نامه همکاری؛

فاز 4 و 7 شهر جدید مِهستان به شهرداری تحویل شد

طی مراسمی و با امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت عمران شهر جدید و شهرداری مهستان فازهای ۴ و۷ شهرجدید مهستان با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از سوی شرکت عمران به شهرداری مهستان تحویل داده شد.

 ساوجبلاغ. امیدبانوان؛ در این مراسم که عصر سه‌شنبه 31 خردادماه با حضور فرماندار، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران، امام جمعه، شهردار و اعضای شوراهای اسلامی شهر مهستان و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،  تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت عمران شهر جدید و شهرداری مهستان امضا شد و شهروندان فاز 4 و 7  مهستان از این پس به طور رسمی از خدمات مدیریت شهری مهستان برخوردار خواهند شد.

«محمد رضا البرزی» فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این آئین ضمن قدردانی از شرکت عمران و شهرداری مهستان که طی این مدت با هم‌افزایی و تعامل در بیش از 10 جلسه شرکت کرده و نقطه نظرات خویش را در این خصوص مطرح کردند، گفت: امید است طرفین ضمن تعهد به مفاد این تفاهم‌نامه با همدلی به انجام امور پرداخته و موجب رضایت شهروندان را فراهم نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر در طول این همکاری در اجرای بخش‌هایی از مفاد این قرارداد بین این دو نهاد ابهام یا مسئله‌ای وجود داشته باشد، با حکمیت فرمانداری جلساتی برگزار و نسبت به گره‌گشایی و رفع آن اقدام خواهد شد.

 دکتر البرزی این رویداد مهم را به فال نیک گرفت و ضمن تبریک به شهروندان مهستان به ویژه ساکنین فاز 4 و 7 اظهار داشت: مصمم هستیم گره‌های مدیریتی شهرستان را با تعامل و هم‌افزایی با تمامی مدیران ، یکی پس از دیگری بازگشایی کنیم. در تلاش هستیم با تمرکز بر رفع مشکلات شهر مهستان، عقب ماندگی‌های شهر را جبران و شرایطی را فراهم آوریم تا شهروندان این شهر نیز همانند سایرین از خدمات بهتر و با کیفیت‌تر برخوردار شوند.

در ادامه این آئین، حجت الاسلام « مجید صفدری» امام جمعه شهر مهستان نیز ضمن تأکید بر هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: یقینا با امضای این تفاهم‌نامه بخشی از بار مسئولیت ارائه خدمات شهری به شهروندان بر دوش شهرداری مهستان قرار می گیرد، اما خدمات زیربنایی همچنان به عهده شرکت عمران شهر جدید است که امید است هر دو نهاد در انجام وظایف خویش بیش از پیش موفق باشند تا شهروندان شاهد تحولی عظیم و تغییراتی مهم در این شهر باشند.

«علی گلرخی» شهردار شهر مهستان نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه که منجر به تعیین تکلیف بخشی از خدمات شهری به شهروندان فاز 4 و 7 می‌شود، گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده شهرداری را ارائه و ابراز امیدواری کرد با تعامل دو سویه روند خدمات دهی به ساکنین افزایش یابد.

  

 

 

کدخبر: 14105

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise