شنبه، 03 تیر 1402 - 14:52

کمک ۱۰۰ میلیون‌تومانی پدر صنعت نوین بتن ایران برای مادران زندانی جرائم غیرعمد

در همایش «ارزش‌آفرینان نصف جهان» که در شهر اصفهان برگزار شد، دکتر «علی‌اصغر کیهانی» پدر صنعت نوین بتن ایران به‌عنوان یک خیر و فعال اجتماعی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به مادران زندانی جرائم غیرعمد کمک کرد.

 البرز. امید بانوان؛  دکتر «علی‌اصغر کیهانی» در حاشیه این آئین که در مرکز نصف جهان - استان زیبای اصفهان- با هدف ترویج کارآفرینی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد، ضمن اهدای مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به مادران زندانی جرائم غیرعمد ابراز امیدواری کرد تا جای ممکن شاهد توسعه این‌گونه برنامه‌ها توسط خیرین نیک‌اندیش باشیم.

 رئیس کارگروه تخصصی توسعه کسب‌وکار یونسکو ایران همچنین در این همایش ضمن قدردانی از زحمات دکتر «مینا رضایی» بانوی کارآفرینی که همواره قدم‌های بزرگی برای کمک و مساعدت هم‌نوعان و ایجاد کارآفرینی برای زنان زندانی بر می‌دارد، لقب «ایران دخت» را به وی اهدا کرد.

 وی در ادامه افزود: تلاش و همت والای مینا رضایی برای حمایت از زنان و مادران زندانی جرائم غیرعمد در شرایط سخت، نشان‌دهنده تعهد قابل‌توجه او به جامعه است.

 بنیان‌گذار کارخانجات ایران فریمکو، اسکلت بتنی ایران و پارس لانه ضمن  تأکید ویژه به ترویج و برگزاری بیشتر این نوع فعالیت‌ها در کشور  با بیان اینکه زنان در حوزه کارآفرینی همچنان با چالش‌های بسیاری روبرو هستند، خواستار تشویق آن‌ها در کار به شکل فعال و مستمر شد.

  کیهانی در سخنرانی اخیر خود، به موضوعات مختلفی پرداخت و درباره اهمیت سخت‌کوشی و کار در جوانی صحبت کرد. او گفت که باید همواره به یاد داشت که تلاش و کوشش در جوانی، باعث موفقیت در زندگی بعدی خواهد شد.

 وی احترام به بزرگ‌ترها را مورد تأکید قرار داد و گفت: «باید همواره به بزرگ‌ترها احترام گذاشت و از آن‌ها یاد گرفت. آن‌ها تجارب ارزنده ای دارند که ما نداریم و ما باید به آن‌ها گوش داده و از آن‌ها همواره یاد بگیریم.»

  وی همچنین به موضوع صداقت در کار و تلاش برای کمک به دیگران پرداخت و تأکید کرد که صداقت در کار، عامل مهمی در رسیدن به موفقیت است و باعث افزایش اعتماد و همکاری در محیط کار می‌شود.

 رئیس کارگروه تخصصی توسعه کسب‌وکار یونسکو ایران در پایان از همه کارآفرینان تشکر کرد و گفت: تمام افتخار ما این است که خود و فرزندانمان در جایی که به دنیا آمدیم، ماندیم و برای اعتلای کشور تلاش کردیم.

وی در پایان تاکید کرد: دولت وظیفه دارد از همه کسانی که تولیدکننده هستند حمایت کند و اجازه ندهند چوب لای چرخ صنعت بگذارند.

کدخبر: 14150


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise