سه‌شنبه، 06 تیر 1402 - 12:36

نظرآباد باید محور علمی حوزه کشاورزی و دامپروری شود

همزمان با گرامیداشت هفته جهاد و در آستانه برداشت گندم فرماندار شهرستان نظرآباد میزبان مدیریت و جمعی از پرسنل جهاد کشاورزی بود.

نظرآباد . امیدبانوان؛ «حسین بغدادی» فرماندار نظرآباد در این نشست ضمن عرض خداقوت به تیم پرتلاش جهاد کشاورزی این شهرستان به عنوان قطب دامی و کشاورزی استان البرز، از زحمات آنها جهت فراهم‌سازی هرچه بیشتر زمینه ارتقا روزافزون نظرآباد در این حوزه تقدیر نمود و خدمات جهاد کشاورزی را در سراسر کشور بسیار ارزشمند و مناسب عنوان داشت.

 بغدادی افزود: درخشش نظرآباد در کشاورزی و دامپروری و حضور برترین‌های این بخش در شهرستانمان موجب شد تا به حمدالله توانستیم در سال گذشته در توسعه گلخانه‌ها نیز خوش درخشیده و همچنین با مدیریت و اتحاد جمعی کمترین تخلفات در حوزه نانوایی‌ها و بیشترین مقابله جدی با تغییر کاربری را در نظرآباد شاهد باشیم.

 نماینده عالی دولت در نظرآباد در ادامه تاکید کرد: نظرآباد را باید محور علمی حوزه کشاورزی و دامپروری نموده و با رویکرد مرکز فناوری و دانش بنیان شدن شهرستانمان در حوزه‌های نامبرده گام برداریم‌.

حسین بغدادی در خاتمه خاطرنشان کرد: فرصت خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید قدردان آن بوده و ضمن پرهیز از روزمرگی، به انجام خدمت واقعی پرداخت.

گفتنی است در این مراسم فرماندار نظرآباد از مدیریت و جمعی از پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان تقدیر کرد. 

کدخبر: 14187


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise