شنبه، 24 تیر 1402 - 21:34

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

آب ویلا‌های خارج بافت قطع و چاه‌های غیرمجاز را پُر کنید

جلسه مدیریت بحران شهرستان ساوجبلاغ به ریاست محمدرضا البرزی و باحضور بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

ساوجبلاغ. امیدبانوان؛ فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با اشاره به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی انرژی گفت: بخشنامه‌های صادره در خصوص کاهش مصرف انرژی برای ادارات و دستگاه‌های دولتی لازم الاجرا است و بر اجرای صحیح آن نظارت خواهد شد.

البرزی افزود: خط قرمز ما، آسایش مردم است و تأمین آب و برق مناطق مسکونی در اولویت‌اند و می‌بایست تا حد امکان، قطعی نداشته باشیم.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید عملیاتی کار کنند و خودشان را به آب وآتش بزنند تا مردم به سختی نیفتند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به لزوم تأمین آب شرب منازل، گفت: دستگاه‌های اجرایی از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود در این خصوص استفاده کرده و آب ویلا‌های خارج بافت را قطع و چاه‌های غیرمجاز را پُر کنند.

وی در ادامه بر تأمین زیرساخت‌ها، تأمین برق پایدار برای چاه‌های آب شرب، نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی در شهر‌ها تأکید نمود و تصریح کرد: اعضای مدیریت بحران شهرستان باید تمام وقت به گوش بوده و از شبکه ارتباطی خارج نشوند و بتوانیم با تلاش و همکاری، از بحران آب و برق در ایام پیک و پُرمصرف تابستان به راحتی گذر نماییم.

کدخبر: 14398


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise