پنجشنبه، 29 تیر 1402 - 16:21

در نشست تخصصی کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش استان مطرح شد؛

مهارت‌آموزی زنان سرپرست خانوار البرز به صورت رایگان

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز در نشست تخصصی کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش استان البرز گفت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با اداره کل فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزی زنان سرپرست خانوار به صورت رایگان به همراه اعطای گواهینامه معتبر انجام می‌شود.

البرز. امیدبانوان؛ «علی حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش البرز در این نشست که با حضور «معصومه آقایی» مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز برگزار شد، دغدغه‌های خود را نسبت به حوزه زنان بیان کرد و خواستار احصا و حل مسائل مربوط به زنان فرهنگی و دختران دانش آموز شد.

 در ادامه «زهرا شاکر» مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز با ارائه آمار اجرای طرح‌های ملی و گزارش از فعالیت‌های انجام شده در امور زنان استان، از تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در کارشناسی امور زنان و جوانان نواحی و شهرستان ها قدردانی نمود.

 وی در ادامه به مشکلات بانوان سرپرست خانوار فرهنگی و عدم وجود بانک اطلاعاتی دقیق از این جامعه هدف و فعالیت‌های انجام شده برای این عزیزان پرداخت و گفت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش  با اداره کل فنی و حرفه‌ای، مهارت‌آموزی زنان سرپرست خانوار به صورت رایگان به همراه اعطای گواهینامه معتبر از مفاد این تفاهم‌نامه است.

 در ادامه این نشست کارشناسان امورزنان و جوانان مناطق هشتگانه به بیان دغدغه‌ها، طرح‌ها و ایده‌های خود در حوزه تخصصی زنان فرهنگی و دختران دانش آموز و اولیای آنان، پرداختند.

 

کدخبر: 14473


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise