شنبه، 31 تیر 1402 - 10:59

هوشیار پارسیان تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری ر ویداد «خانواده و فرهنگ عامه»

دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور و دبیر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گفت: رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.

جامعه. امید بانوان؛ مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور و دبیر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گفت: این کلان رویداد محصول تلاش جمعی دستگاه‌های فرهنگی، نوآوران اجتماعی و متخصصین حوزه خانواده و فعالین مردمی است.

 ‌«فرناز هوشیار پارسیان» افزود: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان محور اصلی، این رویداد ملی را با همکاری دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف از جمله شورای فرهنگ عمومی و ستاد ملی زن و خانواده، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات، سازمان محیط زیست، شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان مالیاتی کشور و در کارگاه‌هایی با موضوع رسانه‌ی خانواده، مدیریت خانواده، موفقیت خانواده، مد و سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ و میراث ناملموس، بازی و اوقات فراغت خانواده، سفره‌ی خانواده، محیط زیست و خانواده، سلامت، جمعیت و نشاط خانواده در ابعاد ملی و بین المللی برگزار می‌کند.

 دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور ادامه داد: فرهنگ عامه و عمومی باید بزرگترین دستیار خانواده ایرانی باشد. طبعاً در این راستا، بُعد رسانه‌ای این رویداد و تولید محصولات رسانه‌ای بسیار مهم است، از همین روی یکی از بخشهای جشنواره، رسانه و خانواده است.

 وی گفت: رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.

 هوشیار پارسیان بیان داشت: بازخوانی فرهنگ خانواده ایرانی و احیای هویت اصلی خانواده ایرانی اسلامی و نگاشت ی در بستر حکمرانی و آموزش از طریق تولید محتوای رسانه‌ای آغاز مسیری برای ایجاد لحظات و خاطرات خوب برای خانواده‌ها در طبقات اجتماعی مختلف است که به واسطه توجه به این موضوعات رقم خواهد خورد، موضوعات مهمی که گاهی اوقات مورد غفلت واقع شده است‌.

 وی افزود: ما در این رویداد قرار است سکویی برای شناسایی، ارتقا و حمایت از زیست بوم خانواده ایرانی و روایتگر پیشرفت خانواده و نقش آن در جامعه، مبتنی بر الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان باشیم امیدوارم با همراهی خانواده‌ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی، شاهد یک رویداد جمعی در ابعاد جهانی باشیم.

 

 

کدخبر: 14479


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise