یکشنبه، 08 مرداد 1402 - 08:28

امضای تفاهم‌نامه بین ادارات کل بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز

تفاهم‌نامه همکاری اداره کل بهزیستی با اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید منعقد شد.‌

  البرز.امید بانوان؛ این تفاهم‌نامه با حضور معاونین و کارشناسان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هر دو ارگان به امضای «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز و «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز رسید.

 تفاهم‌نامه مذکور در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری  و سیاست‌های برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت روانی اجتماعی منقعد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های مشترک علمی، تخصصی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های طرفین در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید است.

از اهم تعهدات این تفاهم‌نامه می‌توان به اجرای برنامه‌های ارتقاء سلامت روانی ، اجتماعی جامعه کار و تولید با نیازسنجی و ارائه طرح‌های پیشنهادی در حیطه ارتقاء سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین فراهم آوردن شرایط بهره‌مندی جامعه کار و تولید از خدمات تخصصی مراکز روانشناختی، ژنتیک و اعتیاد به صورت حضوری و غیرحضوری تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان البرز اشاره نمود.

کدخبر: 14577


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise