یکشنبه، 08 مرداد 1402 - 09:28

به منظور کاهش زمان انتظار

سیستم پاسخگویی مرکز 122 آبفای البرز ارتقا یافت

بخش تلفن گویای مرکز 122 آبفای البرز با هدف کاهش زمان انتظار مشترکان طراحی، ضبط و روی خطوط ورودی تلفن این مرکز بارگذاری شد.

البرز. امیدبانوان،؛ «حمیدرضا نامداری» مدیرعامل آبفای البرز در این باره گفت: در مواقعی که تعداد تماس‌های مردمی بدلایل مختلف با مرکز 122 افزایش می‌یابد، زمان انتظار برای ارتباط با کارشناس پاسخگو بالا رفته و موجب نارضایتی مشترکان می‌شود برای کاهش اثر نامطلوب این موضوع، برنامه تلفن گویا بر اساس شناسایی پیش شماره ثابت و حتی تلفن همراه مشترکان همان منطقه‌ای که دچار مشکل شده است، بصورت گویا فعال شده تا تماس گیرندگانی که بایستی یک پاسخ مشخص و یکسان را دریافت کنند، بصورت گویا و سریع از محتوای اطلاع رسانی مربوطه مطلع می‌شوند.

وی افزود : ارایه کد رهگیری به مشترکانی که پیگیر موارد اعلام شده خود به مرکز 122 هستند، امکان جدیدی است که برای مشترکان طراحی و ارایه شده است.

مدیرعامل آبفای البرز تصریح کرد: در دو ماه گذشته چند  اقدام دیگر برای رفاه حال مشترکین در این مرکز طراحی و اجرا شد که شامل افزایش ظرفیت پاسخگویی با افزودن کابین‌های جدید، ارسال پیامک آغاز کار تعمیرات در موارد حادثه‌ای و ارسال پیامک در زمان پایان کار و نیز تشکر از مشترک تماس گیرنده به همراه نظرسنجی از کیفیت ارایه خدمات است.

نامداری اظهار امیدواری کرد تا چند ماه آینده، گواهینامه‌های ایزو برای مرکز 122 اخذ شده و کلیه حوادث ثبت شده در این مرکز بر روی نرم افزار و مکان نما برای خودروهای حوادث هم ارسال می‌شود تا بتوان کنترل و رصد دقیق تر برای نحوه رسیدگی به حوادث و کاهش زمان رسیدگی به حوادث را شاهد باشیم.

کدخبر: 14578


۵ گروهی که باید بنزین ۵۰۰۰ تومانی بزنند
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise