یکشنبه، 08 مرداد 1402 - 11:40

چهارمین تور رسانه‌ای دانش‌بنیان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود

چهارمین تور رسانه‌ای دانش‌بنیان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی روز دوشنبه نهم مردادماه سالجاری با حضور فعال اصحاب رسانه‌های ملی و استانی البرز در محل موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برگزار می‌شود.

البرز. امیدبانوان؛ بنابر اعلام روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی؛ چهارمین تور رسانه‌ای دانش‌بنیان این سازمان  که روز دوشنبه نهم مردادماه  با حضور فعال اصحاب رسانه‌های ملی و استانی البرز در محل موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برگزار می‌شود، مشتمل بر بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناوری مرکز موسسه و بازدید از مزارع تولید بذر و آبیاری با تکنولوژی روز است.

این تور رسانه‌ای در راستای تبیین نقش حاکمیتی و فعالیت‌های موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، در دانش بنیان کردن و افزایش بهره‌وری در حوزه خاک، پایش خاک‌های کشور، روش‌های نوین آبیاری، ثبت کودهای شیمایی و پایش سلامت تولیدات کشاورزی و آب برگزار می گردد.

سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) یکی از سازمان‌های زیرمجموعهٔ وزارت جهاد کشاورزی است که تلاش دارد با دانش‌بنیان کردن بخش کشاورزی به مهمترین نقش خود یعنی افزایش بهره‌وری تمام حوزه‌های کشاورزی بپردازد.

 

 

 

کدخبر: 14581


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise