یکشنبه، 15 مرداد 1402 - 23:40

کرج کاندیدای پایتختی کتاب ایران شد

از بین 105 شهر از نقاط مختلف کشور ، کرج جزو 12 شهر برتر مرحله پایانی پایتختی کتاب ایران شد.

کرج. امیدبانوان؛ «سعید جابری انصاری» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به نقل از  «یاسر احمد وند» معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: هشتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران در حالی به مرحله داوری رسیده است که 105 شهر از نقاط مختلف کشور در این جشنواره شرکت کردند و داوطلب و مشتاق کسب این عنوان هستند که بحمد الله این میزان مشارکت و این چنین اشتیاقی از مردم کتاب دوست ایران انتظار می‌رفت.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود : از بین 105 شهر داوطلب، کرج جزو 12 شهر به مرحله پایانی داوری رسیده است.

جابری انصاری ضمن ابراز امیدواری به این رویداد مهم، نسبت به ارائه برنامه‌های خلاقانه و اثر گذار برای رونق کتابخوانی  تاکید و بیان کرد: امیدوارم با حمایت‌های بی‌دریغ « مجتبی عبداللهی» استاندار ستان البرز و «اردشیر آل عوض» مشاور استاندار در امور فرهنگی و اجتماعی و رئیس شورای سیاست‌گذاری طرح کرج پایتخت کتاب ایران و مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان کرج شاهد باشیم کرج پایتخت کتاب ایران شود.

 وی با بیان اینکه اهمیت این برنامه که از مجموعه برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد را ارج می‌نهیم و خواستار همدلی و هماهنگی کلیه دستگاه‌ها و نهاد های فرهنگی استان  و شهر کرج به منظور تحقق زیر ساخت‌های کتابخوانی در شهر کرج می‌باشیم تا به بهترین شکل ممکن خود را مهیای داوری مرحله نهایی نموده و شهر کرج را به عنوان شهر پایتخت کتاب ایران به مردم عزیز ایران معرفی گردد.

کدخبر: 14696


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise