دوشنبه، 16 مرداد 1402 - 18:32

فرماندار ساوجبلاغ در دیدار با اهالی رسانه:

خبرنگاران در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کوشا باشند

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه رسانه در امیدافزایی و ایجاد شور و نشاط سیاسی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد، از خبرنگاران خواست با جهاد تبیین زمینه افزایش مشارکت سیاسی مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور و جلب مشارکت حداکثری آنان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم نمایند.

ساوجبلاغ. امیدبانوان؛ صبح دوشنبه شانزده مردادماه و در آستانه روز خبرنگار، فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ میزبان جمعی از اصحاب رسانه بود.

«محمدرضا البرزی» فرماندار ساوجبلاغ در این نشست که به‌پاس بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تجلیل از اهالی رسانه شهرستان و گوش جان‌سپردن به دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتقادات آنان به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اهمیت سیاسی امسال بر کسی پوشیده نیست و همه ما باید با اتحاد و همدلی زمینه افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم.

  البرزی با بیان اینکه رسانه در امیدافزایی و ایجاد شور و نشاط سیاسی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد، از اصحاب رسانه خواست با بیان دستاوردهای مهم انقلاب و اجرای جهاد تبیین کشور را در این زمینه یاری دهند.

 وی ادامه داد: دولتمردان نه‌تنها امسال که سال انتخابات است که در همه این سال‌ها برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های نظام اسلامی تلاش کرده‌اند و اینک طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید با ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم نشاط اجتماعی و شور سیاسی را در کشور بیشتر کنیم و زمینه مشارکت سیاسی مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان را افزایش دهیم؛ اینجاست که رسانه به‌عنوان بازویی ارزشمند و قدرتمند می‌تواند به ایفای نقش بی‌بدیل خود بپردازد.

  فرماندار ساوجبلاغ نقد منصفانه و انتشار اخبار به‌موقع و درست را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: علی‌رغم بذر یأسی که برخی به امید واهی در فضای مجازی می‌پاشند، خبرنگاران متعهد و هوشمند با درایت و تدبیر به رسالت خویش در انتشار واقعیت‌ها و بیان حقایق مشغول هستند. ما نیز امیدواریم این عزیزان هر جا دچار ابهام در بیان موضوعی شدند ابتدا با سؤال و پرسش از کنه موضوع باخبر و بعد اقدام به انتشار کنند.

  البرزی با بیان اینکه در بیان شأن قلم همین بس که خداوند در قرآن به‌صراحت به آن سوگند یاد کرده است، خطاب به قلم‌فرسایان عرصه خبر گفت: حفظ شأن و شرافت قلم با خود شما است و چه خوب است که خود، به این شأن و منزلت واقف هستید و از آن پاسداری می‌کنید.

  فرماندار ساوجبلاغ در ادامه از اقدامات پیش رو برای رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران شهرستان خبر داد و گفت: مقرر شده است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و متولیان مربوطه شهرستان، گام‌های مثبتی در جهت خانه‌دارشدن اصحاب رسانه ساوجبلاغ برداشته شود.

  «محمدرضا البرزی» در ادامه به موضوع تنش آبی که تابستان امسال کشور بیشتر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر درست و بهره‌گیری از تجارب مفید سایر شهرها ساوجبلاغ تا کنون توانسته این امر را مدیریت کند و امید است در ادامه این مسیر پرچالش نیز با سربلندی موجبات رضایت شهروندان را فراهم نماییم.

 نماینده عالی دولت در ساوجبلاغ تأمین آب پایدار در این شهرستان را از اولویت‌های اصلی دولت دانست و ابراز امیدواری کرد به ایجاد زیرساخت‌های لازم به این مهم برسیم.

 

 

 

 

کدخبر: 14701

عکاس: عفت السادات حسینی

خبرنگار: عفت السادات حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise