سه‌شنبه، 24 مرداد 1402 - 22:07

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز؛

هفتمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری‌های تابعه استان البرز برگزار شد

امید بانوان؛ هفتمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری‌های تابعه استان البرز روز سه‌شنبه - 24 مردادماه - به ریاست «مرتضی ولی‌پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

البرز. امیدبانوان؛ «آرمین رام برزینی» مشاور امور جوانان دفتر  «علیرضا عباسی»، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست ضمن بیان اهداف و رویکرد این نشست‌ها اظهار داشت: ما دغدغه برگزاری این جلسات را از آذرماه سال گذشته داشتیم و تاکنون موفق شدیم به‌جای شعاردادن در مورد جوانان آنان را گرد هم آورده و از ظرفیت آنان بهره ببریم.

مسئول گروه مشاورین جوان استان البرز ادامه داد: تا کنون جلساتی با نماینده مردم کرج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش‌وپرورش البرز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل بهزیستی البرز داشته‌ایم.

 رام برزینی فضای گفت‌وگوی این جلسات را دوسویه توصیف کرد و با بیان اینکه در این نشست‌ها هر یک از مشاورین جوان بر اساس حوزه تخصصی خویش به بیان دغدغه‌ها و طرح موضوعات مختلف در استان البرز می‌پردازند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که برآیند این نشست‌های هم‌اندیشی منجر به اتفاقات خوبی در استان البرز شده است.

 این فعال اجتماعی در حوزه جوانان استان البرز ادامه داد: به‌عنوان‌مثال، دغدغه این روزهای والدین در نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان به‌عنوان یک مطالبه جدی مطرح و حتی به سمع استاندار البرز رسید و خوشبختانه دکتر عبداللهی به قید فوریت دستور تشکیل ستاد ثبت‌نام را دادند تا دغدغه خانواده‌ها و دانش‌آموزان استان رفع گردد.

  مسائلی از قبیل بحث بنزین، انتخابات و وظایف جوانان در افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در انتخابات پیش رو، لزوم استفاده بیشتر از نخبگان فرهنگی و اجتماعی در نقش مشاوران، اعتماد بیشتر به جوانان و دادن کرسی خدمت به جوانان در عرصه‌های مختلف، رسیدگی به وضعیت بغرنج ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در البرز، آمار هولناک سقط جنین در کشور و استان، مطالبه قطعی مکرر آب در برخی شهرهای البرز، لزوم مبارزه با فساد برخی پیمانکاران غیر متعهد در بعضی دستگاه‌ها و... از مهم‌ترین مطالبات و مسائلی بود که در این نشست مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

برای دیدن گزارش تصویری این نشست کلیک کنید. 

کدخبر: 14776

عکاس: شکوفه سیاوشی

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise