چهارشنبه، 25 مرداد 1402 - 22:23

بیان چالش‌ها شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با نماینده خانه ملت

رئیس و اعضای شورای شهرستان ساوجبلاغ، شورای بخش مرکزی، اعضای شورا و دهیاران قاسم‌آباد در دیدار با «علی حدادی» نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات و مسائل شهرستان پرداختند.

ساوجبلاغ. امیدبانوان؛ «سعید فلاح‌پور» رئیس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری آقا امام حسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری عزیزان، مشکلات شهرهای شهرستان ساوجبلاغ و روستاهای بخش مرکزی و چندار را بیان کرد.

 رئیس شورای شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌وگو با نماینده خانه ملت تصریح کرد پیگیری تعریض بلوار ورودی قاسم‌آباد از جاده اصلی با سمت روستاهای تابع، حل مسئله نوسان برق در شهرستان، مشکل آب شرب شهر کوهسار و چند روستا بخش چندارو بخش مرکزی، پیگیری اتمام پروژه ساختمان چندمنظوره، کتابخانه دارالقرآن، فرهنگسرا در شهر کوهسار که متأسفانه از چندین سال پیش آغاز شده و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است که البته از نظر فرهنگی و عبادی بسیار از درخواست‌های مردم شهرستان ساوجبلاغ است.

 فلاح‌پور در ادامه افزود ایجاد رمپ ورودی و خروجی از اتوبان کرج _ قزوین به سمت کوهسار که تردد شهروندان شهر کوهسار، شهر گلسار روستاهای بخش مرکزی و بخش چندار با مشکل مواجه کرده است، تخصیص اعتبار مالی و بودجه جهت ادامه بلوار شهید مدافع حرم شهر کوهسار، جبران کمبود قیر و آسفالت روستای نمکلان، پیگیری تجهیزات و ماشین‌آلات ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح تمامی شهرهای شهرستان از دیگر در خواست‌های شهروندان است.

 وی خاطرنشان کرد: طبق درخواست اعضای شورای روستا و دهیار محترم، روستای اردهه که در حال حاضر جزو حریم سیاسی بخش مرکزی است، در واقع جز حریم بخش چندار است و این مسئله می‌بایست اصلاح شود.

در پایان پس از بیان مطالبات از طرف دیگر اعضای شوراها، حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن دستور پیگیری موارد و مشکلات عنوان شده به‌صورت کتبی و شفاهی، بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کوهسار و برخی روستاهای بخش چندارو بخش مرکزی را در دستور کار قرار داد.

کدخبر: 14787


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise