دوشنبه، 30 مرداد 1402 - 17:41

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

بزرگ‌ترین رسالت امروز رسانه‌ها بازتاب گسترده خدمات دولت سیزدهم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بزرگ‌ترین رسالت امروز رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری و خبرنگاران، بازتاب گسترده خدمات ارزشمند دولت سیزدهم است. لذا، به کلیه رسانه‌ها و خبرنگارانی که به پوشش و انعکاس این امر مهم بپردازند، ضمن تقدیر شایسته، جوائز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

البرز. امیدبانوان؛ «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع‌رسانی این استان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت بیان داشت: دو سال از دولت سیزدهم گذشت. در این دو سال، دولت مردمی فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشت و با مشکلات داخلی و خارجی متعددی دست‌وپنجه نرم کرد و با چالش‌های جدی مواجه بوده که مهم‌ترینش آشوب‌ها و ناآرامی‌های طراحی شده از سوی جریان معاند و دولت‌های مستکبر بود. اما با این حال، از تمرکز دولت بر حل مسائل و مشکلات مردم فروکاسته نشده و مسیر تحول و پیشرفت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین رویکرد اصلی این دولت بر ارتباط مستقیم با مردم و نخبگان، با هدف فراهم‌کردن فضایی برای گفت‌وگو، شنیدن نیازها و مشکلات افراد و دریافت پیشنهادها و انتقادات آن‌ها بوده است. دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با برگزاری جلسات و گفت‌وگوهای عمومی، از طریق رسانه‌های مختلف و همچنین در نشست‌ها و جلسات خصوصی با نخبگان، بازخورد مردم را دریافت کند و بر اساس آن اقدامات لازم را به عمل آورد.

 جابری انصاری خاطرنشان کرد: در این راستا حضور ارزشمند استانداران در رأس امور استان‌ها به‌ویژه استاندار محبوب و مردمی استان البرز «مجتی عبداللهی» و تمهیدات وی برای این استان برگ زرین دیگری بر داهیه‌های رئیس‌جمهور ایران است که پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش شبانه‌روزی وی و دولت خدمتگزار است که مردم در حداقلی‌ترین خدمات کشور نظیر آب، برق، گاز و مخابرات دیگر خدمات اجتماعی در کشور شاهد آن هستند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ابراز داشت: بزرگ‌ترین رسالت امروز رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری و خبرنگاران، بازتاب گسترده خدمات و موفقیت‌های ارزشمند دولت سیزدهم است. لذا، به کلیه رسانه‌ها و خبرنگارانی که به پوشش و انعکاس این امر مهم بپردازند، ضمن تقدیر شایسته، جوائز ارزنده‌ای اهدا می‌کند.

 دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی گزارش اقدامات خود در قالب‌های پیشنهادی گزارش، یادداشت، مقاله، اینفوگرافی، فوتی‌تر، دیجیتال پرینت، تیزر، موشن و کلیپ‌های تقاطعی را در شبکه پیام‌رسان ایتا به شماره 09194577230 ارسال نمایند تا در کانال شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان البرز که در شبکه پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shoraye_etelaresanidolat_Alborz تشکیل شده است، اطلاع‌رسانی شود.

کدخبر: 14852

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise