چهارشنبه، 01 شهریور 1402 - 21:44

با پیگیری کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر صورت گرفت: 

استقرار پزشک معتمد خانم در شهرداری کرج 

«فاطمه منعمی» با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکان از استقرار پزشک خانم در شهرداری کرج خبر داد و اظهار داشت: این امر موجب ارتقاء سلامت و ارامش بانوان و خانواده را در پی خواهد داشت.  

کرج .امید بانوان؛ رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج در خصوص این خبر گفت: بهره‌مندی و تشکیل پرونده خدمات بهداشتی در حوزه بانوان، انجام معاینات دوره‌ای وضعیت سلامت کارکنان در شهرداری کرج و دسترسی سریع و آسان به این خدمات از اهداف این طرح است. 

رئیس کمیته منابع انسانی با بیان اینکه سلامت جسم و روان هر خانم سلامت خانواده را درپی خواهد داشت افزود : با برنامه ریزی‌های انجام شده، در روزهای آتی استقرار پزشک خانم در شهرداری کرج صورت می‌گیرد و همکاران خانم می‌توانند با آرامش بیشتر و صرفه جویی در وقت و هزینه از این خدمات بهره مند شوند.  

عضو شورای اسلامی شهر سلامت کارکنان و خصوصا بانوان را یکی از دغدغه‌های مهم در مدیریت شهری خواند و بیان داشت: مستقر شدن پزشک خانم در شهرداری کرج منجر به آرامش بیشتر بانوان و رعایت حریم شخصی در زمان مراجعه به پزشک خواهد بود .  

وی در پایان خدمات پزشک خانم در شهرداری کرج را به ثمر نشستن یکی از مطالبات کارکنان خواند و گفت: خدمات پزشک خانم در شهرداری کرج یکی از دغدغه‌های کمیته بانوان، کودک و خانواده بود که مسلما نتایج و اثرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت‌.

کدخبر: 14911


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise