جمعه، 03 شهریور 1402 - 22:50

تشکیل کمیته فرهنگیان در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز

اولین جلسه کمیته فرهنگیان استان البرز به ریاست «معصومه آقائی» مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با حضور مشاور امور زنان و خانواده اداره کل آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مشاورین امور زنان و خانواده مناطق و کارشناسان آموزش‌وپرورش روز سی و یکم مرداد در استانداری البرز برگزار شد.

البرز. امید بانوان؛ «معصومه آقایی» در اولین جلسه کمیته فرهنگیان استان البرز عنوان کرد: آموزش‌وپرورش از این جهت که تأثیر به سزایی در تربیت نسل‌ها و آینده کشور دارد، به‌شدت مهم و محل مداقه و اعتنا است. در این راستا همه دستگاه‌های استان موظف هستند در تحقق اهداف ارزشمند آموزش‌وپرورش در جهت تربیت مدیران فردا و شهروندان آینده، همراه و حامی آموزش‌وپرورش باشند.

 

 وی همچنین بر ارتباط مستمر مشاورین امور زنان و خانواده فرمانداری‌ها با آموزش‌وپرورش مناطق تأکید کرد و مقرر شد این ارتباط تسهیل و به‌صورت مستمر با اهداف مشخص و اقتضایی برقرار گردد.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز مقرر کرد تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید جلسات به‌صورت هفتگی با حضور فعال اعضای کارگروه با هدف احصاء مسائل موجود و طرح‌ریزی برنامه‌های آینده مبتنی بر آینده‌پژوهی و همچنین ایجاد بستری امن و محیطی شاد در مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید تشکیل گردد.

 

 وی یادآور شد: انتظار می‌رود با پیگیری‌های مستمر، شاهد اتفاقات خوب در راستای نیل به اهداف آموزشی و پرورشی استان باشیم.

 

 گفتنی است در این جلسه کارشناسان به ارائه مسائل و مشکلات احصا شده، طرح اولویت‌ها و ارائه برنامه برای رفع این مشکلات پرداختند.

کدخبر: 14933


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise