سه‌شنبه، 07 شهریور 1402 - 18:13

در نشست خبری شورای اسلامی استان البرز تأکید شد؛

لزوم پیگیری انتزاع شهرهای استان البرز از طریق اصحاب رسانه

دبیر شورای اسلامی استان البرز در جمع خبرنگاران خواستار پیگیری رسانه‌ها جهت انتزاع شهرهای استان البرز شد.

البرز. امیدبانوان؛ «احمد کریمی‌پور» دبیر شورای اسلامی استان البرز و عضو شورای شهر مشکین‌دشت در نشست خبری شورای اسلامی استان البرز ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و تبریک هفته دولت بیان کرد: در شورای اسلامی استان، مواردی چون مشکلات آب، حضور اتباع خارجی، املاک، آموزش و مباحثی دیگر مطرح شد که هر یک حائز اهمیت است.

 وی به انتزاع داخل استانی اشاره کرد و گفت: انتزاع شهرستان‌های فردیس از کرج، فردیس از مشکین دشت، کمالشهر از کرج و … با توجه به اهمیت طرح‌های شهری در حال بررسی است. لذا این موارد با توجه به مهم بودن ، قابل انتشار و مستلزم اطلاع‌رسانی بیشتر است که به نتیجه برسد.

 دبیر شورای اسلامی استان البرز گفت: در هر جلسه ماهانه شورای اسلامی استان از یک مدیر کل استانی دعوت به عمل می‌آوریم و راهکارهای مورد نظر با مدیران استان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ رسانه ها نیز می‌توانند با حضور در این جلسات همراه ما باشند.

 کریمی‌پور با اشاره به تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری استان البرز، گفت: در راستای توسعه این پارک در سطح استان، اولین اتفاق مهم در شهر مشکین‌دشت و داخل پژوهشگاه مواد وانرژی محقق شد که حدود ۵ هکتار زمین در اختیار شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان قرار گرفت.

 عضو شورای شهر مشکین‌دشت با عنوان اینکه اعضای شورای اسلامی استان البرز همیشه آماده پاسخگویی به رسانه‌ها هستند، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی استان در جلسات شوراهای شهرهای استان نیز شرکت می‌کنند که در راستای حل مشکلات، تعامل و همکاری بین شوراها وشهرها صورت گیرد.

کدخبر: 15010

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise