چهارشنبه، 08 شهریور 1402 - 15:40

معرفی دستگاه‌های برتر استان البرز در زمینه اطلاع ‌رسانی و تبیین

امیدبانوان؛ دبیرشورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز گفت: هفته دولت امسال با راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی اخبار هفته دولت، بیش از ۲۰۰ خبر، عکس، اینفوگرافی و ویدئو از کارنامه دولت سیزدهم در کشور و استان البرز توسط این دبیرخانه منتشر شد.

البرز. امیدبانوان؛ به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان البرز، «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز، ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های دولتی منجمله روابط عمومی استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی که با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان همکاری داشتند، اظهار داشت: برای نخستین بار همزمان با آغاز هفته دولت در استان البرز درگاه اختصاصی برای تجمیع اقدامات و عملکردهای دولت سیزدهم راه‌اندازی شد. 

دبیرشورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز گفت: هفته دولت امسال با راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی اخبار هفته دولت، بیش از ۲۰۰ خبر، عکس، اینفوگرافی و ویدئو از کارنامه دولت سیزدهم در کشور و استان البرز توسط این دبیرخانه منتشر شد.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای از طرح بنرهای شهری، اینفوگرافیک‌ها و ویدیوهایی از اقدامات دولت سیزدهم در قالب « وعده؛ وفا» به کلیه شهرداری‌های استان البرز جهت اکران شهری و بازنشر در فضاهای مجازی ارسال شد. 

جابری انصاری، گفت:  تلاش شد تا در مدت زمان یک هفته‌ای از آغاز به کار فعالیت این درگاه اطلاع رسانی مهمترین اقدامات دولتمردان در استان البرز به موازات ابلاغیه‌های نهاد ریاست جمهوری و وزارت محترم کشور در این درگاه منتشر شود. 

وی افزود: بیش از 200 خبر، 50 عکس نوشته و اینفوگرافی، 30 ویدئو از طریق دبیرخانه شورا در کانال اختصاصی شورای اطلاع رسانی دولت در استان و فضاهای مجازی بازنشر و منتشر شد . 

جابری انصاری خاطرنشان کرد: این اخبار بخش کوچکی از تلاش‌های شبانه‌روزی «مجتبی عبداللهی» استاندار و معاونین وی، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی، با حمایت‌های عالمانه دانشمند فرزانه حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، سردار حیدرنیا فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیر کل اطلاعات و اصحاب محترم رسانه استان البرز می‌باشد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز، ابراز داشت: همچنین مقرر شده است تا براساس همکاری شورای اطلاع رسانی دولت با سازمان امور استخدامی کشور در استان‌ها نیز دستگاه ‌ای برتری که 6 مولفه ابلاغی را در فرایند اطلاع رسانی مورد توجه قرار داده و با دولت سیزدهم همکاری ویژه‌ای دارند نیز معرفی شوند، که این اقدام نیز صورت گرفته و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان ، دستگاه برتر را به استاندار البرز معرفی نموده است که با تایید ایشان برای شرکت در «جشنواره شهید رجایی»معرفی گردند.

کدخبر: 15034


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise