پنجشنبه، 09 شهریور 1402 - 22:39

در آئین افتتاح خط ۲ قطار شهری ایستگاه رجائی‌شهر کرج عنوان شد؛

خلیل کوزه کنانی: تثبیت قیمت پروژه گامی مؤثر در تکمیل پازل قطار شهری کرج

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج در مراسم افتتاح خط ۲ قطار شهری ایستگاه رجائی‌شهر کرج با تأکید بر تسریع در تخصیص بودجه و ترمیم لایحه بودجه گفت: تثبیت قیمت پروژه قطار شهری راه را برای افتتاح ایستگاه شهید سلطانی هموار می‌کند.

 کرج. امید بانوان؛ «خلیل کوزه کنانی» در آئین افتتاحیه خط ۲ قطار شهری ایستگاه رجائی‌شهر کرج که امروز پنجشنبه نهم شهریورماه با حضور استاندار البرز، سرپرست فرمانداری کرج، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان استانی برگزار شد، گفت: کلان‌شهر کرج به‌عنوان ششمین شهر دارای مترو، رکورددار خطوط 10 کیلومتری قطار شهری خواهد شد.

 مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج با بیان اینکه قول داده بودیم در هفته دولت ایستگاه رجائی‌شهر افتتاح شود، گفت: خدا را شاکریم که این امر محقق شد و توانستیم در برابر شهروندان سربلند باشیم. البته خبرهای خوب دیگری نیز در راه هست که امید است به لطف خداوند متعال، با تلاش و همت سازمان و حمایت استاندار البرز و مسئولانِ مدیریت شهری افتخار دیگری برای کرج خلق کنیم.

کوزه کنانی ضمن تأکید بر لزوم حمایت دولت و مسئولان شهری در تحقق اهداف موردنظر ابراز داشت: برای رسیدن به چشم‌انداز پیش رو یک‌سری موارد را باید در نظر بگیریم از جمله تسریع در تخصیص به‌موقع بودجه و ترمیم لایحه بودجه که در حال انجام است. به لطف پیگیری استاندار البرز، شهردار و اعضای شورای شهر امیدواریم در گام نخست بتوانیم قیمت پروژه را تثبیت و راه را برای افتتاح ایستگاه شهید سلطانی تسهیل و هموار نماییم.

  وی در ادامه نیاز به افزایش رام قطار شهری را مورد تأکید قرار داد و گفت: در صورت افزایش رام‌های قطار شهری در سه، چهار ماه آینده قادر خواهیم بود مسافرگیری تجاری را نیز آغاز کنیم.

 مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج در پایان ابراز امیدواری کرد که شاهد اتفاقات چشمگیرتری در ارتقای سطح عمرانی و آبادانی کشور باشیم.

 گفتنی است ایستگاه رجائی‌شهر کرج با زیربنای ۱۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع در خط ۲ قطار شهری کرج قرار دارد که راه‌اندازی آن نقش مؤثری در خدمات‌دهی مترو به ساکنان هسته مرکزی و شمالی شهر کرج دارد. این ایستگاه به طول چهارهزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت، ایستگاه میان‌راهی بین ایستگاه‌های ۴۵ متری گلشهر و ایستگاه آیت‌الله طالقانی در خط ۲ قطار شهری کرج می‌باشد.

 قطار شهری ایستگاه رجائی‌شهر کرج امکان جابه‌جایی ۷۵۰۰ مسافر در ساعت را دارد.

*گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید. 

کدخبر: 15069

عکاس: تیلدا حسینی

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise