پنجشنبه، 16 شهریور 1402 - 18:08

سید مرتضی اعتصامی:

فعالیت قطار شهری مشکل ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر را به حداقل می‌رساند 

امیدبانوان؛ «سید مرتضی اعتصامی» توسعه راه‌های شهری کرج بدون در نظر گرفتن توسعه فرهنگ ترافیکی را یکی از معضلات این کلانشهر  عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی دوره ششم از ابتدای این دوره در تلاش است تا خطوط دیگر متروی کرج را اجرا کند.

کرج. امیدبانوان؛ «سید مرتضی اعتصامی» ضمن تأکید بر این نکته که موضوع محیط زیست در ادوار گذشته نادیده گرفته شده است، اظهارداشت: اگر در ادوار گذشته موضوع زیست محیطی کرج مورد توجه قرار می گرفت اکنون با مشکل حاد آلودگی هوا مواجه نبودیم.

وی افزود: افزایش جمعیت شهر کرج و روند رو به تزاید مالکیت خودرو باعث بروز بسیاری از مشکلات عبور و مرور در حمل و نقل شهری گردیده است در این راستا یکی از راه­های برون‌رفت از این دشواری‌ها، توسعه حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو شهری است.

اعتصامی ، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی را در  افزایش آلودگی هوا بی تاثیر ندانست و بیان کرد: حفظ باغات شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری نقش مهمی در حفظ هوای پاک دارد.

وی توسعه راه‌های شهری کرج بدون در نظر گرفتن توسعه فرهنگ ترافیکی را یکی از معضلات این کلانشهر  عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی دوره ششم از ابتدای این دوره در تلاش است تا خطوط دیگر متروی کرج را  اجرا کند.

او در پایا ابراز امیدواری کرد: ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر کرج به معضل بزرگی تبدیل شده که امیدواریم با فعالیت قطار شهری این مشکل به حداقل برسد.

کدخبر: 15232


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise