شنبه، 18 شهریور 1402 - 11:04

مشاور استاندار البرز تأکید کرد؛

بانوان البرز چشم انتظار جانمایی نمایشگاه دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی

مدیر کل امور بانوان استانداری البرز با حضور در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی گفت: بانوان توانمند البرز چشم انتظار جانمایی نمایشگاه دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی در استان هستند.

البرز. امیدبانوان؛ «معصومه آقایی» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با همراهی «عبدالله دارایی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی در محله حصارک خیابان برزنت کرج و بازدید از غرفه‌های نمایشگاهی مشاغل خانگی با مردم و مراجعین دیدار و گفت‌وگو کرد

آقایی در این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته شرکت تعاونی مشاغل خانگی، بر ضرورت آموزش، همراهی و حمایت از فعالان مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: الحمدلله شاهد برپایی نمایشگاه‌های مختلف مشاغل خانگی در سطح استان به ویژه در شهر کرج هستیم که با تلاش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز فراهم شده است و حمایت مدیریت شهری کرج نیز به کمک فعالان مشاغل خانگی آمده است.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌های بی‌شمار و قابل توجهی در بخش اشتغال بانوان در مشاغل خانگی وجود دارد که به نظر می‌رسد با برپایی نمایشگاه‌های مختلف و تامین غرفه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی در بخش اشتغال بانوان توفیقات بسیار ارزشمندی در استان حاصل شود.

معصومه آقایی در ادامه گفت: با پیگیری‌هایی که از طریق مدیریت شهری کرج از سوی اداره کل امور بانوان استانداری صورت گرفته، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، شاهد جانمایی و استقرار نمایشگاه دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی در استان البرز به ویژه شهرستان کرج باشیم.

کدخبر: 15277

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise