سه‌شنبه، 21 شهریور 1402 - 19:09

شهردار: تکمیل ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی اولویت مدیریت شهری کرج است

شهردار کرج با بیان اینکه با اهتمام شورا و شهرداری پروژه‌های مهم عمرانی این کلانشهر از رکود اجرایی خارج شده است، اعلام کرد تکمیل ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی برای تکمیل در کرج هدفگذاری کرده‌ایم.

کرج. امیدبانوان؛ ایرنا نوشت؛ «مهرداد کیانی» روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر کرج از محله‌های کم برخوردار و پروژه‌های عمرانی کرج اظهار کرد: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار که در سال‌های اخیر با مشکل اجرایی مواجه بود، بزرگراه شهید سلیمانی به طول ۱۸ کیلومتر است که اکنون ساخت آن با شتاب پیش می‌رود.

شهردار کرج ادامه داد: هفت کیلومتر از این بزرگراه تا ۲ ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود ضمن آنکه با تکمیل ۲ پل بزرگ این بزرگراه، سال آینده مردم استان البرز و مسافران ۱۴ استان کشور از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

کیانی گفت: پروژه قطار شهری کرج که در سال گذشته با رکورد مواجه شده بود اکنون شتاب گرفته و مردم شاهد افتتاح حدود هفت کیلومتر از آن در پایان سال گذشته بودند و اکنون نیز ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آن تامین شده است .

شهردار کرج بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود منابع مالی این پروژه تا پایان امسال به ۲۰ هزار میلیار ریال برساند تا بتوان بخش دیگری از این پروژه عظیم را در سال آینده راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: پروژه قطار شهری کرج به عنوان یکی از پروژه‌های مهم کشور با حرکت جهادی رو به جلو پیش می‌رود و به طور قطع مردم در دور ششم شورا از مزیت‌های این پروژه بهره‌مند خواهند شد.

شهردار کرج با بیان اینکه امسال ۵۰ هزار میلیارد ریال پروزه عمرانی در کرج در دست ساخت داریم ، گفت: توسعه بزرگراه جنوبی به سمت فرودگاه پیام، ساخت تقاطع‌های غیر همسطح از پروژه‌های شاخص شهری هستند؛ ضمن آنکه مدیریت شهری از پروژه‌های عمرانی کوچ و محله‌ای بی‌تفاوت نمی‌گذرد و نگاه محرومیت‌زدایی از محله‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: از ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مدیریت شهری کرج ۵۰ هزار میلیارد ریال آن سهم پروژه‌های عمرانی است و اکنون بیش از ۳۲ پروژه عمرانی در دست ساخت داریم.

شهردار کرج گفت : در بخش حمل و نقل شهری نیز خرید ۷۶ دستگاه خود «ون» هر یک با قیمت ۲۵ میلیارد ریال و خرید ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید برای کرج محقق شده است و ناوگان عمومی این کلانشهر روند نوسازی را با سرعت طی می‌کند.

وی ساخت و توسعه تفرجگاه‌های عمومی و بهسازی آسفالت معابر را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری برشمرد و افزود: پروژه‌های متعددی در این بخش در حال انجام است.

کدخبر: 15364


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise