پنجشنبه، 23 شهریور 1402 - 18:19

از محل اعتبارات ملی؛

54 کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی شهرستان کرج بهسازی می‌شود

معاون ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای از تخصیص اعتبار ملی برای روکش آسفالت، ایمن‌سازی و بهسازی 54 کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی شهرستان کرج خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «خداداد مقبلی» معاون ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در حاشیه بازدید از راه‌های فرعی و روستایی بخش آسارا و بخش مرکزی شهرستان کرج، اظهار کرد: باتوجه به شرایط راه‌های البرز و نقش ویژه آن در حوزه گردشگری، باید توجه بیشتری به ساماندهی وضعیت راه‌های این استان داشته باشیم.

وی افزود: برای تحقق این مهم طی بازدید امروز، روکش آسفالت و ایمن‌سازی و بهسازی 54 کیلومتر از راه‌های روستایی بخش‌ آسارا و بخش مرکزی کرج در دستور کار قرار گرفت که اعتبار آن به‌زودی به استان ابلاغ خواهد شد تا براساس آن مجوز لازم برای برگزاری مناقصه صادر شود و با تعیین پیمانکار عملیات اجرای پروژه‌ها هرچه سریعتر آغاز شود.

در ادامه «علی زندی‌فر» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز نیز با اشاره به اینکه از عمر روکش آسفالت برخی از راه‌های روستایی و فرعی استان بیش از 20 سال می‌گذرد، گفت: علی‌رغم اینکه امسال  بودجه استانی راهداری البرز 40 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است اما این بودجه پاسخگوی نیاز ما برای اجرای پروژه‌های تعریف شده و مطالبات مردمی برای ساماندهی وضعیت راه‌های استان نیست.

وی بیان کرد: علی‌رغم اینکه تأمین بودجه از محل منابع ملی برای اجرای پروژه‌های راهداری کار آسانی نیست، افزود: امروز این قول را گرفتیم که 54 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی شهرستان کرج با تخصیص اعتبار ملی بهسازی، ایمن‌سازی و روکش آسفالت شود.

کدخبر: 15403


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise