جمعه، 24 شهریور 1402 - 23:07

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر:

۶۵ درصد همسرآزاری‌ها ناشی از اعتیاد است

امیدبانوان؛ قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۵۵ درصد طلاق و ۶۵ درصد همسر آزاری‌ها در جامعه از اعتیاد نشات می‌گیرد که نشان از گستردگی آسیب این بلای خانمان سوز است.

جامعه. امیدبانوان؛ «علیرضا کاظمی» روز یکشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر با بنیاد کرامت رضوی افزود: ظرفیت آستان قدس بی نظیر است و در هر جایی که وارد شده اسباب برکات شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس این توافق و تفاهم می توان از ظرفیت‌های عظیم آستان قدس برای حمایت از جامعه و قشر بزرگ محروم و آسیب دیدگان اعتیاد بهره برد.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی در کنار مسئولیت اجتماعی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و موضوع اعتیاد محوری ترین معضل اجتماعی است.

کاظمی آسیب‌های پیرامونی اعتیاد را بسیار گسترده دانست و اضافه کرد: ۵۵ درصد طلاق و ۶۵ درصد همسر آزاری جامعه از اعتیاد نشات می گیرد که نشان از گستردگی آسیب این بلای خانمان سوز است.

به گفته وی، شبکه خادم یاری آستان قدس مانند شبکه مویرگی ظرفیت بزرگی در حوزه اجتماعی فراهم خواهد آورد که باید این ظرفیت توسط ستاد و بنیاد کرامت احصا و عملیاتی شود.

وی گفت: حمایت و بازگشت دوباره معتادان به جامعه نه تنها برای این افراد بلکه برای کل جامعه مفید است.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: این ستاد آمادگی هرنوع برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت آستان قدس در صحنه عمل در توانمندسازی آسیب دیدگان اعتیاد را دارد

کدخبر: 15443


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise