یکشنبه، 26 شهریور 1402 - 16:08

مدیرعامل آبفای البرز خبر داد؛

تجهیز همه روستاهای آسارا به سامانه‌های بهداشتی آب شرب

امید بانوان؛ مدیرعامل آبفای البرز از تجهیز  تمام منابع تأمین آب روستاهای شهر آسارا به سامانه‌های سالم‌سازی و بهداشتی آب شرب خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «حمیدرضا نامداری» اظهار داشت: کلیه منابع تامین آب روستاهای شهر آسارا در جاده چالوس با صرف هزینه ۸۵۰ میلیون تومان به سامانه‌های سالم‌سازی و بهداشتی آب شرب مجهز شدند.

نامداری گفت: به دنبال یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی و واگذار شدن مسئولیت تأمین و توزیع آب روستاها به آبفای شهری، سازماندهی کمی و کیفی آب شرب روستاها بلافاصله مد نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی، استقرار سامانه‌های گندزدایی، بهداشتی و سالم‌سازی در منابع تأمین آب و شبکه توزیع آب روستایی است؛ که بر همین اساس کلیه تجهیزات گندزدایی سنتی و قدیمی و معیوب در روستاها جمع‌آوری و سامانه‌ها و تجهیزات جدید در این روستاها جایگزین شد.

مدیرعامل آبفای البرز افزود: تجهیزات کلرزنی و گندزدایی جدید همچنین در روستاهایی که کلا فاقد سامانه‌های سالم‌سازی و گند‌زدایی بودند، استقرار یافت و به این ترتیب تمام روستاها در بحث مهم سالم‌سازی و کیفیت آب ساماندهی شدند.

نامداری با اشاره به حذف کلرزن‌های گازی در بعضی از روستاهای آسارا که پیش از این از آنها استفاده می‌شد بیان کرد :کلر زنی‌های گازی به علت مخاطراتی که استفاده از آنها در پی دارد، حذف شدند و به این ترتیب کلیه 14 روستای آسارا  ازجمله تکیه سپهسالار، حسنکدر،آسیابدرگاه، ملک فالیز، پل خواب، ری زمین، خوزنکلا، آدران، ارنگه، ابهرک، نوجان، سرودار و پورکان) با جمعیت ۸۵۰۰ نفر زیر پوشش شبکه توزیع با کیفیت مطمئن و سالم قرار گرفتند.

کدخبر: 15480


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise