دوشنبه، 27 شهریور 1402 - 14:23

فرماندار اشتهارد تأکید کرد؛

ضرورت آمادگی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی در آستانه بازگشایی مدارس

امید بانوان؛ فرماندار اشتهارد گفت: تقویت ارتباط بدنه آموزش و پرورش با اولیا و مربیان و دانشگاه با والدین باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

اشتهارد. امید بانوان؛  «ابراهیم کردلو» عصر یکشنبه  26 مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد که در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد، بر ضرورت آمادگی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات احتمالی در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه پیام نور در این شهرستان تاکید کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش اشتهارد افزود: تقویت ارتباط بدنه آموزش و پرورش با اولیا و مربیان و دانشگاه با والدین باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار اشتهارد همچنین بر ترمیم نوارهای حفاری و پاکسازی معابر و خیابان‌ها، رفع گره‌های ترافیکی، برگزاری جلسه‌های هماهنگی و رفع مشکلات سرویس مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال احداث آموزشی شهرستان گفت: در ماه‌های گذشته دو سالن ورزشی داخل مدرسه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده، همچنین چهار زمین چمن ورزشی داخل مدرسه احداث گردیده و در ادامه نیز دو باب مدرسه و یک سالن ورزشی دیگر تکمیل و بزودی تحویل آموزش و پرورش اشتهارد خواهد شد.

 

 

 

 

کدخبر: 15508


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise