سه‌شنبه، 28 شهریور 1402 - 15:14

معاون استاندار تأکید کرد؛

مانیتورینگ مستمر و میدانی روند اجرای فیبر نوری در البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز و نائب رئیس کارگروه دولت الکترونیکی استان با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیکی و ظرفیت‌های توسعه بهره‌برداری اقتصاد دیجیتال در استان در دستور کار است، گفت: روند اجرای فیبر نوری در البرز به صورت مستمر رصد می‌شود.

البرز. امید بانوان؛ «کاوه حدادپور» در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان البرز که با محوریت توسعه استان در حوزه خدمات الکترونیک و اقتصاد دیجیتال سه شنبه 28 شهریور برگزار شد، ضمن اشاره به دستاوردهای استان بعد از تدوین و اجرای سند توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز بر توسعه هرچه سریع‌تر پروژه ملی فیبر نوری در استان البرز و پیگیری مستمر و میدانی اجرای این پروژه و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها تاکید کرد.

در ادامه نشست «مهدی یوسف‌زاده» مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و دبیر کارگروه ابتدا به تشریح ماموریت‌های اصلی سند توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز که در حال تدوین است، پرداخت و گزارشی هم از وضعیت رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی در خصوص دولت الکترونیک ارائه کرد.

 او ضمن اشاره به پیشرفت کلان پروژه ملی فیبر نوری و مشکلات وموانع اجرای این پروژه بر اجرای سریع این پروژه با همکاری شهرداری‌ها و با رویکرد خدمت‌رسانی به مردم استان تأکید کرد.

کدخبر: 15534


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise