پنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 09:43

اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح در البرز

محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت‌های تردد برای برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در البرز اجرایی می‌شود.

البرز. امید بانوان؛ سرهنگ «حمدالله رحمتی‌پور»، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز، روز پنجشنبه سی‌ام شهریورماه در تشریح محدودیت‌های ترافیکی البرز به مناسبت برگزاری رژه نیروهای مسلح اعلام کرد: با تمهیدات پلیس راهور البرز این محدودیت‌های کامل ترافیکی از ساعت پنج صبح روز جمعه ۳۱ شهریورماه آغاز خواهد شد.

او همچنین اظهار داشت: از ساعت ۲۴ پنجشنبه ۳۰ شهریورماه نیز مسیر غرب به شرق بلوار شهدای اصناف مسدود و در ساعت پنج صبح روز جمعه ۳۱ شهریورماه هم مسیر شرق به غرب این بلوار به طور کامل برای اجرای رژه نیروهای مسلح مسدود می‌شود.

سرهنگ رحمتی‌پور در ادامه از مدیریت بقیه مسیرهای عبوری تردد خودرو هم‌زمان با عبور ترافیک خبر داد و گفت: مأموران پلیس راهور البرز در تمامی مسیرهای اعلامی حضور داشته و به روان‌سازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور خواهند پرداخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ضمن بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها، خللی در تردد دیگر رانندگان ایجاد نمی‌کند، گفت: برای سهولت در تردد، مسیرهای جایگزین برای سفر تعیین شده است.

 رحمتی‌پور با بیان اینکه شهروندان ضمن همکاری با مأموران پلیس راهور از مسیرهای جایگزین استفاده کنند، تأکید کرد: هرگونه توقف خودرو در محدوده ایجاد شده ممنوع است و در صورت توقف خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

کدخبر: 15581


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise