پنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 14:30

فرماندار ساوجبلاغ:

به‌زودی مشکل آب شهر جدید مهستان رفع می‌شود

فرماندار ساوجبلاغ به مردم شریف مِهستان قول داد که با اقدامات انجام شده مشکل قطعی آب شهر جدید مهستان به‌زودی برطرف شود.

ساوجبلاغ. امید بانوان؛ «محمدرضا البرزی»، نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ، صبح پنجشنبه سی‌ام شهریورماه در شانزدهمین جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم خاطره شهدای جنگ تحمیلی به مشکل قطعی آب در شهر مهستان پرداخت و گفت: همین‌جا به مردم شریف مهستان این نوید را می‌دهم که مشکل قطعی آب شهر را به‌زودی حل کنیم.

 وی در ادامه از برگزاری شانزدهمین جلسه ستاد توسعه پایدار شهرستان مختص بررسی و رفع نیازهای شهر مهستان (شهر جدید هشتگرد) خبر داد و اظهار داشت: در این جلسات که از این پس در قالب جلسات کارگروه پیگیری می‌شود، قصد داریم کارهای انجام نشده در سال‌های گذشته را رسیدگی کرده و به سرانجام نیک برسانیم.

 البرزی افزود: «جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان» از امروز با عنوان «کارگروه شورای توسعه شهر مِهستان» ادامه خواهد داشت. همچنین ستاد توسعه پایدار شهرستان در ۶ کارگروه برای ۴ شهر و ۲ بخش در سال جاری تشکیل شده است که شهرداران و بخشداران شهرستان به‌عنوان دبیران این کارگروه‌ها منصوب می‌شوند و واحدی تحت عنوان دبیرخانه در شهرداری و بخشداری ایجاد می‌شود.

 نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: در دبیرخانه توسعه شهرها و بخش‌ها، برنامه‌هایی برای اعضای شوراهای اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین می‌شود تا آنان با استفاده از فکر و اندیشه کارشناسان و ایده صاحب‌نظران، برنامه‌های خود را برای توسعه شهرها و بخش‌ها اعلام کنند. شهرداران و بخشداران نیز باید سازوکارهای اجرایی خود را در این جلسات ارائه نمایند.

 البرزی خاطرنشان کرد: برنامه فرمانداری برای شهرستان، سیاست‌گذاری است و در جلسات کارگروه شورای توسعه، پیگیری مسائل را از شهرداران و بخشداران مطالبه خواهیم کرد. با این کار ادعا می‌کنیم در آینده نزدیک، شهرستان ساوجبلاغ را به کارگاه سازندگی بدل خواهیم کرد.

 ۴ مدرسه به فضاهای آموزشی شهر مهستان اضافه می‌شود

رئیس ستاد توسعه پایدار شهرستان ساوجبلاغ افزود: برای سال تحصیلی جدید، چهار مدرسه به فضاهای آموزشی شهرستان در شهر مهستان افزوده می‌شود؛ همچنین کلنگ احداث چند مدرسه جدید نیز در این شهر به زمین زده خواهد شد.

 فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مشکلات عدیده در شهر مهستان تصریح کرد: شهر مهستان آن‌قدر وسیع است که انبوه کارهای انجام شده در دو سال اخیر به چشم نمی‌آید، ولی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اراده کرده‌ایم که به لطف خدا امور طوری پیش برود که بتوانیم در طول یک سال، به‌اندازه ۱۰ سال کار کنیم.

 

کدخبر: 15586


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise