پنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 17:49

با هدف توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار؛

پرچم «عفاف زینبی» در فردیس طراحی و آماده شد

احمدی‌نژاد، شهردار فردیس گفت: خدمت‌رسانی به قشرهای مختلف جامعه از جمله ارکان‌ مهم برش فرهنگی استان‌ البرز است و مدیریت شهری فردیس با رونمایی از المان «عفاف زینبی» در این زمینه پیشتاز می‌باشد.

فردیس. امید بانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» در آئین رونمایی از پرچم ۱۲ متر مربعی «عفاف زینبی»که به همت مدیریت زیباسازی شهرداری فردیس طراحی و آماده شده است، اظهار کرد: پروژه توانمندسازی بانوان سرپرست خانواده از مدت‌ها قبل در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته بود. در این راستا نیز این پرچم معنوی در قالب المان حجاب و عفاف بانوان سرپرست خانواده طراحی، دوخت و آماده‌سازی شده است.

 شهردار فردیس عنوان کرد: در این پروژه سعی شده با الهام گرفتن از نقش مؤثر بانوی کربلا – حضرت زینب سلام الله علیها - از تمامی ویژگی‌های ایشان نظیر تقویت صبر و‌ استقامت، جهادگری و ‌رزمندگی، دفاع از امامت، پیام‌رسانی و گسترش فرهنگ ناب عفاف و حجاب الگو برداری شود.

 احمدی‌نژاد ادامه داد: باتوجه به توانمندی این بانوان و معرفی آنان به عنوان الگوی سایرین، تلاش شد علاوه بر مهارت‌آموزی، خود اشتغالی و خدمت‌رسانی، برای اولین بار در مدیریت‌شهری فردیس یک‌ فرهنگ و منش نیک را در قالب هنر ترویج نماییم.

 وی افزود: خدمت‌رسانی به قشرهای مختلف جامعه از جمله ارکان‌های مهم برش فرهنگی استان‌ البرز می‌باشد و مدیریت شهری فردیس با رونمایی از المان عفاف زینبی در این زمینه پیشتاز است.

 شهردار فردیس خاطرنشان کرد: این پروژه به همت همکارانم در مدیریت زیباسازی شهرداری و با همکاری ۳۰ نفر از بانوان سرپرست خانواده، طی ۲۰ جلسه آموزشی توسط مدرسان زبده حوزه طراحی و نساجی اجرا شده که پس از رونمایی در ساختمان جدید شهرداری فردیس به یادگار نصب و نگهداری خواهد شد.

 

کدخبر: 15588


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise