پنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 19:41

با هدف ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی انجام شد

نوسازی آسفالت محوطه مدارس دولتی شهر کرج

در آستانه فصل بازگشایی مدارس عملیات آسفالت محوطه مدارس دولتی و شاهد در مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج در قالب طرح نوسازی مدارس انجام شد.

کرج. امید بانوان؛‌ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج اعلام کرد: بر اساس تفاهم‌نامه بهسازی که بین شهرداری کرج و اداره کل نوسازی مدارس و اداره آموزش و پرورش استان البرز منعقد شده، روکش آسفالت محوطه مدارس در مناطق ۱۰‌گانه شهر کرج از ابتدای سال در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

 «مهدی فیروزبخت» افزود: در راستای این تفاهم نامه، بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت در سطح مدارس استان البرز و از این میزان بیش از ۱۰ هزار تن در مدارس دولتی و شاهد شهر کرج توزیع شده است.

وی همچنین گفت: تاکنون بهسازی آسفالت محوطه ۱۳ مدرسه در منطقه یک، ۱۰ مدرسه در منطقه دو  ۷ مدرسه در منطقه ۹ شهرداری کرج بیشترین فراوانی را در این طرح داشته است.

 رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج یادآور شد: روند نوسازی آسفالت مدارس با مساعدت شهردار و اعضای شورای شهر کرج، بر اساس برنامه مشخص و تعیین شده دنبال خواهد شد تا رسالت این سازمان در خصوص تأمین رضایتمندی شهروندان و دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم تحقق یابد.

کدخبر: 15591


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise