پنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 21:37

از ابتدای سال تا کنون؛

بیش از ۹۷ درصد شکایات مردمی در سامانه ۱۴۱ رسیدگی شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از رسیدگی به ۹۷.۴ درصد از گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۴۱خبر داد.

 البرز. امید بانوان؛ «علی شادفر» با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۵۵ شکایت از طریق سامانه ۱۴۱ در استان البرز ثبت شده است، گفت: از این تعداد به ۹۷.۴ درصد از گزارشات مردمی ثبت شده در این سامانه رسیدگی شده است.

 او با بیان اینکه با توجه به نوع شکایت بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است، مدت زمان پیگیری و رسیدگی به شکایات مردمی را متغیر دانست و گفت: شکایات در اسرع وقت پیگیری می‌شود مگر در بعضی موارد که برای رسیدگی به شکایت موانع قانونی وجود دارد و باید مراحل آن طی شود.

 وی سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ را بهترین راه ارتباطی ما با مردم دانست که توانسته با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک نماید.

 به گفته شادفر، کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، حوزه حمل و نقل، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مشکلات راه‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.

 

 

کدخبر: 15595


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise