شنبه، 01 مهر 1402 - 18:52

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

ایستگاه ماموت به بهره‌برداری رسید

در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه‌های قطار تهران- کرج- هشتگرد، ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده (ماموت) صبح امروز شنبه اول مهر به بهره‌برداری رسید.

البرز. امید بانوان؛‌ «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در مراسم افتتاح ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده که با حضور «علیرضا جعفری» معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش کمیت و کیفیت خدمات به مردم در عرصه‌های گوناگون باشیم.

عبداللهی در این آئین گفت: ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه‌های قطار تهران- کرج- هشتگرد به بهره‌برداری رسیده است.

وی راه‌اندازی این ایستگاه را پاسخ به مطالبه شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی اطراف و همچنین شهرها و روستاهای همجوار دانست که اکنون محقق شده است.

عبداللهی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است، بر تقویت این مهم تأکید کرد.

استاندار البرز در ادامه بیان کرد: حدود یک ماه پیش در نشستی با مدیر عامل مترو تهران، خط متروی کرج-هشتگرد تحویل تهران شد و مقرر گردید مشکلات فنی این خط اعم از سیگنالینگ و... را رسیدگی و حل کنند.

به گفته استاندار البرز کاهش زمان حرکت قطارها یکی از موضوعاتی است که در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

امروز همچنین هزار و ۴۷۰ واحد مسکن مهر به صورت رسمی تکمیل و تحویل متقاضیان شد، بوستان جوان در شهر جدید مهستان نیز به مساحت ۸ هزار ۷۸۰ متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کدخبر: 15644


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise