سه‌شنبه، 04 مهر 1402 - 22:02

شهردار فردیس خبر داد:

تملک ۲ پلاک و آزادسازی مسیر پروژه پیاده راه و پیست دوچرخه بلوار شهید اسمی فردیس

شهردار فردیس از تملک 2 پلاک و آزادسازی مسیر پروژه پیاده‌راه و پیست دوچرخه بلوار شهید اسمی این شهر خبر داد.

فردیس. امید بانوان؛‌ «محمدرضا احمدی‌نژاد» در حاشیه عملیات آزادسازی مسیر پروژه پیاده‌راه و پیست دوچرخه سواری بلوار شهید اسمی که با حضور معاون امور زیربنایی و حمل و نقل، مدیر منطقه یک و مدیر املاک و مستغلات شهرداری فردیس انجام شد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح تعریض بلوار شهید اسمی غربی فردیس، اظهار کرد: احداث پروژه‌ای با عنوان مسیر سبز از خیابان فضای سبز تا بلوار شهدا در دستور کار همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل قرار دارد که احداث آن علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای شهروندان، منجربه تسهیل در ترددها می‌شود.

وی در ادامه از تملک و تخریب ۲ ملک که برابر بازنگری طرح تفضیلی در طرح بازگشایی بلوار شهید اسمی غربی فردیس قرار داشت، بیان کرد: با تخریب این دو ملک، معبر آزادسازی و پروژه پیاده‌راه و پیست دوچرخه این بلوار تکمیل می‌شود.

شهردار فردیس با بیان اینکه پس از تملیک این دو ملک مساحتی حدودا ۵۹۰ متر مربعی آزاد سازی و به پروژه پیاده راه افزوده شد، عنوان کرد: به زودی عملیات احداث پیاده راه و پیست دوچرخه نیز در این مسیر آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با تلاش همکارانم در معاونت معماری و شهرسازی، حوزه املاک و مستقلات و منطقه یک شهرداری فردیس و همکاری مالکین، پلاک های واقع در مسیر پروژه تملک و آزادسازی شد.

احمدی نژاد با بیان اینکه اجرای طرح تعریض بلوار شهید اسمی یکی طرح‌های اولویت دار این شهرداری است، توضیح داد: شهرداری در نظر دارد براساس طرح تفصیلی و به صورت تدریجی و فاز به فاز نسبت به انجام توافقات لازم و بازگشایی این محور اقدام کند.

به گفته وی، مدیریت شهری فردیس از مالکینی که برای توافق و واگذاری املاک واقع در طرح بازگشایی بلوار شهید اسمی غربی به شهرداری مراجعه کنند، استقبال کرده و نهایت همکاری دارد.

کدخبر: 15727


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise