شنبه، 08 مهر 1402 - 14:26

استاندار البرز:

روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان رصد می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ساخت مراکز بهداشتی و درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه و کلینیک‌های کوچک و بزرگ برای افزایش خدمات به مردم و تقویت سرانه‌ها در قالب یک نهضت مهم مورد توجه قرار گیرد.

البرز. امید بانوان؛‌ «مجتبی عبداللهی» روز شنبه ۸ مهرماه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بهداشتی و درمانی افزود: با جلسات و بازدیدهای مستمر و جلب توجه ملی از طریق دیدارها و مکاتبات صورت گرفته، پیشرفت و تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان تسریع شده و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: اکنون مصمم هستیم با اراده‌ای ویژه خدمات بهداشتی و درمانی را در استان افزایش دهیم ولی ضرورت دارد مدیران مربوطه و شهرداری‌ها با جرأت و جسارت بیشتری وارد عمل شوند.

عبداللهی خطاب به مدیران گفت: هیچ دستگاه نظارتی، مدیری را برای خدمت به مردم مورد مؤاخذه قرار نمی‌دهد؛ بنابراین در اعطای مجوزها و اختصاص امکانات به‌ویژه در حوزه بهداشت و درمان مردم، تردید نداشته باشید.

وی افزود: پست و جایگاه برای هيچ کس ماندگار نیست آنچه از مدیران باقی می‌ماند، کیفیت خدمت به مردم است؛ بنابراین چنین رویکردی را باید پیش بگیرید.

استاندار البرز با تأکید بر اهمیت تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان طالقان و ضرورت تعامل شهرداری برای این منظور، حفاظت از سلامت و جان مردم را یک مسئولیت خطیر دانست.

وی سرعت بخشی به ساخت و راه‌اندازی بیمارستان‌های تامین اجتماعی با توجه به جامعه بزرگ بیمه شدگان در تمامی شهرستان‌ها به‌ویژه کرج اشاره کرد و از مدیرکل تأمین اجتماعی خواست برای این امر اهتمام و جدیت داشته باشد.

عبداللهی افزود: ساخت بیمارستان کمالشهر زیر ذره‌بین رئیس جمهور است چراکه نیاز جدی مردم است و باید در زمان مقرر به پایان برسد.

وی گفت: شهرداری‌ها در خصوص تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های درمانی نقش مهمی دارند و باید تعامل بیشتری داشته باشند چون مشارکت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم، مهمترین مأموریت شهرداران و شوراهای اسلامی شهر است.

استاندار البرز افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید در خصوص تمامی اراضی متعلق به خود طرح و برنامه ارائه دهد.

وی گفت: مراحل جانمایی و اجرای طرح بیمارستان ۵۰۰ تختی مصوب سفر رئیس جمهور به استان هر چه سریع‌تر آغاز شود و تعلل در این امر تخطی محسوب می‌شود.

عبداللهی با اشاره به پروژه ۲۶۰ تختی سیدالشهدا در کرج، افزود: تسریع در تکمیل این بیمارستان یک ضرورت است به این دلیل که بیمارستان مدنی در شرایط کنونی پاسخگوی تعداد مراجعان نیست و باید کمک و جایگزینی مناسب داشته باشد.

وی گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد پروژه تاثیر به‌سزایی دارد و باید راهکارهای این امر مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

کدخبر: 15808


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise