شنبه، 08 مهر 1402 - 21:07

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۹۷ تختی رسول اکرم (ص) در هشتگرد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در دولت سیزدهم اراده ای قوی برای جبران سرانه‌های عقب مانده شکل گرفته و این اهتمام در البرز نیز دوچندان شده است.

ساوجبلاغ. امید بانوان؛‌ «مجتبی عبداللهی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت یک بیمارستان ۱۹۷ تختی رسول‌ اکرم(ص) در هشتگرد و همچنین افتتاح پروژه‌های مدیریت درمان استان که روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در محل سالن اجتماعات تامین اجتماعی هشتگرد برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص)، افزود: مجموعه خانواده تامین اجتماعی در استان البرز حائز رتبه‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی در این حوزه شده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی با مجموعه‌ای بزرگ، خدمات ویژه‌ای را در کشور ارائه می‌دهد و در این مسیر فراز و نشیب‌های فراوانی در تامین اعتبارات و هزینه‌ها دارد.

عبداللهی گفت: دولت بابت خدماتی که می‌گیرد همواره دیونی دارد و برای جبران آن چندین شرکت وابسته به دولت را به تامین اجتماعی واگذار کرده است.

وی افزود: سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان البرز به نسبت جمعیت از استان سیستان و بلوچستان نیز ضعیف‌تر است.

استاندار البرز گفت: در دولت سیزدهم اراده ای قوی برای جبران سرانه‌های عقب مانده شکل گرفته و این اهتمام در البرز نیز دوچندان شده چراکه این استان با رشد سالانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر به واسطه حضور مهاجران در استان همواره از تامین زیرساخت های متناسب باز مانده است.

وی افزود: انتظار می‌رود که شوراها و شهرداری ها در راستای ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی نسبت به اعطای پروانه ساخت رایگان اقدام کنند.

عبداللهی گفت: همه باید در ‌کنار هم قرار بگیریم تا به مردم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی افزود: مورد انتظار است که پروژه بیمارستان هشتگرد در کمتر از ۳ سال آماده بهره‌برداری شود تا مردم هر چه سریع تر از خدمات بهداشتی و درمانی آن برخوردار شوند.

در پایان نیز به پیشنهاد استاندار البرز این بیمارستان مزین به نام رسول اکرم(ص) شد.

کدخبر: 15825


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise