دوشنبه، 10 مهر 1402 - 11:30

جلسه شورای توسعه شهرهشتگرد برگزار شد

اولین جلسه شورای توسعه شهرهشتگرد در روز یکشنبه نهم مهرماه به ریاست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور امام جمعه شهرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد توسعه پایدار شهرستان برگزار شد.

ساوجبلاغ . امید بانوان؛  «محمدرضا البرزی» فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه گفت: ما وظیفه داریم با برنامه‌ریزی درست نسبت به رشد و توسعه منطقه گام برداریم و باید اهداف این امر در حوزه‌های مختلف به صورت یکسان اجرایی و محقق شود تا رشد کمی و کیفی برابری را در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: این جلسات ذیل ستاد توسعه پایدار شهرستان جزو مهمترین نشست‌های ما هستند و به مصوبات و نتایج این نشست‌ها اهمیت فراوانی خواهیم داد.

 البرزی تصریح کرد: در این راستا ۶ شورای توسعه برای شهرها و بخش‌های شهرستان تشکیل داده‌ایم که شهرداران و بخشداران به عنوان دبیران اجرایی این شورا و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و بخش به عنوان بازوان فکری و برنامه‌ریز، پیگیری و تلاش خواهند داشت.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ گفت: عملکرد شهرداری و بخشداری‌های شهرستان در این حوزه توسط فرمانداری ارزیابی می‌شود و امیدواریم مردم شریف شهرستان از خدمات مدیران خود بیش از گذشته بهره‌مند شوند.

ادامه این نشست با دستور جلسه بررسی مشکلات آب شرب شهری، تعیین تکلیف نحوه انتقال پساب تخصیصی تصفیه خانه شهر مهستان، اختصاص زمین و احداث مخزن آب شرب در محله کوثر، نحوه آبیاری فضای سبز شهرداری، ارائه گزارش شهردار در خصوص اقدامات انجام شده در مناطق کم برخوردار، تکمیل و بهره‌برداری ایستگاه آتش نشانی شهرک ینگی امام و بررسی اماکن آموزشی شهر پیگیری و در مورد هر یک از موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

کدخبر: 15857


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise