شنبه، 15 مهر 1402 - 16:04

اصلی‌ترین رسالت پلیس، مقابله با نا امنی و ایجاد آرامش است

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در سخنرانی نمازجمعه هفته انتظامی گفت: اصلی ترین رسالت پلیس، مقابله با نا امنی و ایجاد آرامش در کشور است.

ساوجبلاغ . امید بانوان؛‌ همزمان با گرامیداشت هفته انتظامی، هیئت رئیسه و کارکنان انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در نماز جمعه شهر هشتگرد حضور پیدا کردند.

سرهنگ «علی سلیمانی» در سخنرانی نماز جمعه بیان کرد: مجموعه انتظامی به عنوان یک نهاد خدمتگزار، اصلی‌ترین وظیفه و رسالتش، مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت در کشور است و به فرموده سخن رهبری، «انتظامی امین مردم و مظهر حاکمیت ملی است و یکی از مصادیق نصرت اسلام و نصرت دین است».

وی افزود: خدمت به مردم و میهن اسلامی و حرکت در مسیر قانون الهی حرکتی بسیار مقدس است که امروز افتخار آن نصیب انتظامی کشور است و از طرفی افتخار سربازی برای رهبری و ولایت فقیه که برکتی بسیار عظیم که نصیب ما شده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در سال جاری با عنایت پروردگار اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف از قبیل برخورد با اراذل و اوباش و قانون شکنان، مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و کالای قاچاق، مبارزه با انواع جرائم به‌خصوص سرقت، رسیدگی به امور ترافیکی و تصادفات، انجام فوریت‌های پلیسی، خدمات مضاعف به شهروندان و  اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و صدها خدمات و مأموریت دیگر از جمله کارنامه درخشانی از تلاش شبانه‌روزی همکارانم است.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در پایان سخنان خود تصریح کرد: کارنامه درخشان انتظامی کشور تقدیم 53 شهید مظلوم از ابتدای سال جاری تاکنون است چرا که امنیت به خودی خود ایجاد نمی‌شود و در حقیقت کارکنان انتظامی فدایی امنیت هستند.

کدخبر: 15918


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise